Яким буде телевізор в найближчому майбутньому

телевізор майбутньогоЦей текст написано в рамках конкурсу від Samsung Ідея для телевізора майбутнього і в ньому я виклав своє бачення tv-еволюції.
Вирішив викласти його тут, бо: по-перше цікаво почути відгуки та бачення учасників спільноти; по-друге особливості публікації на сайті конкурсу (відсутність табуляції) "вбивають" всю читабельність, а мені б хотілось, що його оцінили компетентні люди ;)
Відібрано лише реалістичні ідеї, які технічно можливо втілити протягом кількох років. Креативний футуризм (типу скрутити екран в трубочку і почухати ним спину) я не публікував.

Зворотній зв’язок

Телевізор більше не може лише транслювати зображення - після соціальних мереж глядачі хочуть інтерактивну. Основою такого інтерактиву має бути система відеокамер, яка створює для власника Smart TV наступні можливості:

1. Використання камер для відеоспостереження, як в цілях безпеки так і в побутових (напр. відеоняня); використання в якості домофона і взагалі, як інтерфейс для пристроїв розумного дому.

2. Можливість прямого завантаження відзнятого відео на відеохостинги типу youtube, без попереднього завантаження на ПК чи ноутбук.

3. Можливість онлайн-трансляцій будь-якої складності – наприклад трансляція майстер-класу з кулінарії (адже камери є й на кухні).

4. Розташування декількох камер в одному приміщенні дозволяє знімати (і передавати по мережі) не просто відео, а 3D (як це виглядає вручну з двома камерами Samsung можна подивитись тут ).

5. Функція, якою користуватиметься будь-яка жінка. Причому щодня ;)
Більше не потрібно потрійних дзеркал з рухомими створами, двох дзеркал, щоб подивитись на потилицю і т.п. У нас є система відеокамер

телевізор замість дзеркала

Нові можливості

1. Можливість запису двох каналів одночасно (можливо дві плати відеозахвата). В побуті буде затребувана можливість перегляду напр. футбольного матчу з одночасним записом іншого матчу на іншому каналі (поширена ситуація під час чемпіонатів напр. Ліги Чемпіонів)
Можна випустити корпоративний варіант Smart TV з можливістю мультизапису. Така функція буде затребувана у політичних, соціологічних та інших організаціях, які здійснюють моніторинг телеефіру.

2. Автоматичний переклад текстових елементів (таких, як біжучий рядок, або текстовий блок в кожній новині). Візуально це нагадуватиме роботу сайтів з підтримкою Google Translate, однак технічно це потребуватиме роботи на стороні студії (до передачі сигналу на супутник/кабель), щоб текст ішов окремим контейнером, а не картинкою, як зараз. Основною аудиторією будуть глядачі новин та ті, хто вчить іноземну мову. Основна мотивація каналів робити текст окремим контейнером – розширення аудиторії (можливо в декілька сотень разів для новинних каналів)+ можлива підтримка їхньої держави в просуванні національного продукту. Окрім того наявність тексту відкриває безліч інших можливостей: пошук, тегування і пошук по тегам etc.

3. Оскільки наша система дозволяє виводити/записувати 2 канали, ми можемо зробити телевізор з двома екранами. З тою начинкою, яку ми прогнозуємо вартість екрану буде сладати не більше 60-70%. Тобто подвійний телевізор буде як мінімум на 30 % дешевше ніж два аналогічні телевізори.

телевізор на дві кімнати

Дана схема розташування телевізора дозволяє примирити інтереси різних аудиторій напр. вітальня(трилер)/дитяча(мультфільм) або кухня (серіальне мило зі сльозами)/вітальня(футбол з пивом і улюлюканням)

4. Доцільно на Smart TV встановити повноцінну ОС. Це може бути як ОС з відкритим кодом (як linux на PS3) так і закрита ОС від Samsung. Основна перевага -–можливість автоматичного оновлення прошивки і встановлення нових програм і можливостей для Smart TV.

В опціях обов’язково слід передбачити можливість придбання оргскла для фанатів маніпуляторів від Wii чи PS3, які таким чином розгромили вже не один телевізор.

Цікаво буде почути їдеї енетріанців щодо майбутнього ТБ. тільки велике прохання - не треба шаленого креативу про трансляцію зображення в мозок. Будьмо реалістами ;)

P.S. Якщо хтось паче чаянія вирішив, що я використовую Enetri для голосування на конкурсі, то хочу його заспокоїти - конкурс сьогодні закінчується, а оскільки ідеї я опублікував вчора, то шансів на перемогу в голосуванні у мене не було початково ;)

коментарі:

+1Мирослав 30.07.2011 13:26
пошук в телебачення має бути вмонтований. а ще можливість підключати Adblock :)
Дякую за зауваження я настільки був впевнений, що робота з тестом (пошук тегування і т.д.) самоочевидна, що забув її вписати :) Виправив.
Щодо блокування реклами - ну і який тоді сенс каналу розширювати покриття, якщо це не допомагає збити більше грошей з рекламодавців? ;)
+1tercius 31.07.2011 15:05
беруся прогнозувати, що iptv якщо й не витіснить всі інші способи доставки, проте вже в найближчому світлому майбутньому стане домінуючим способом доставки tv-контенту. тому говорити про дві плати відеозахоплення у ситуації масової доступності video on demand (vod) просто зайве

ну а з двома екранами - це ви сильно перемудрили ) скажіть, ви ремонт робили коли-небудь в своїй квартирі? уявляєте, з чим це пов’язано - вбудувати такий "двохсторонній" телевізор в стіну? а якщо в несучу? а ще й з відповідною купою паперових дозволів від різних інстанцій? imho, набагато простіше "телевізор" наклеїти валиком і клеєм на стіну з обох боків у вигляді шпалер )))

мій прогноз такий:

1. масові iptv & vod
2. телевізор буде плоский: себто дуже плоский, аж до шпалер включно)
3. телевізорів вдома буде багато: починаючи з різного виду планшетів, дзеркала у ванній, тощо

в якості ідеї: вікно, воно ж телевізор, воно ж сонячна панель (з режимами від майже повної прозорості до типової картинки плазмового зомбоящика)
Я не просто робив ремонт, а капітальний ремонт з нуля+перепланування.
Вбудувати телевізор в стіну пов'язано з вибиванням отвору+формуванням країв штукатуркою або плиточним клеєм+що-у-вас-там-на-стінах (шпалери, фарба т.п.) Щодо несучих стін маю досвід - приєднував балкон до кімнати - дозволи потрібні, якщо чіпати арматуру в цих самих стінах(цегляних будинках), в нових будинках каркасного типу такого поняття взагалі нема - там несучі колони і плити перекриття.
Телевізор посередині стіни швидше за все нічого несучого не зачепить. Чи ви зібрались його монтувати одним екраном на вулицю? ;)

Відео на вимогу категорично не підходить для футбольних матчів і т.п. - покажіть мені фаната який буде чекати появи відео. А онлайн-трансляції катастрофічно залежні від інтернет-каналу і в більшості картинка з супутником ще декілька років (як мінімум) не зрівняється.

Вікно потішило :). Принаймі сонячні панелі туди вже вмонтували, лишився телевізор ;)
tercius 16.01.2012 10:43
Вікно потішило :). Принаймі сонячні панелі туди вже вмонтували, лишився телевізор ;)
Вікно-телевізор імені Samsung
+1meako 01.08.2011 15:44
Підтримую.
Контент буде доставлятися через інтернет-канал. VOD, персональна програма передач на основі вподобань користувача, можливість перегляду сучасних фільмів(одразу після прокату в кіно), магазини контенту типу iTunes.

Камери та інші фішечки не сильно стосуються телевізора, а більше цілої інфраструктури типу «розумний будинок».
З двохстороннім екраном — брід. Тому що зовсім не практично, треба сверлити діру, та ще й планування повинно бути таким, щоб телевізор з двох сторін встав, а не дивився в шафу. Простіше вже два купити, або просто можливість підключення декількох екранів до… Центру керування розумним домом.

Класичне телебачення втрачатиме свої позиції, подібно до паперової преси та аналогового радіо.
Думаю для подальшої дискусії необхідні деякі уточнення.
Дозволю собі зробити 2 припущення:
1. Усі здивовані подвійним екраном ніколи не були одружені і не мали дітей.
2. Усі, хто вірить в швидку перемогу інтернет-телебачення виводять VOD на монітор.
У вищезгаданих моментах нема нічого поганого - зрештою, ніхто не народжується одруженим, тай сам я вивожу тб через тюнер на комп.
АЛЕ! Якщо ви справді вірите, ніби зможете переконати дружину, що запис виступу якогось там бізнес-аналітика важливіший за прегляд N-ної сері "Скажених домогосподарок" я вам заздрю. Блаженні віруючі.
До речі, щодо VOD: знаєте який найбільш "убивчий аргумент" в цій ситуації? "Завтра твій експерт і так буде на Youtube!"
Ну а про те, що діти не будуть дивитись Шрека на якомусь нещасному 23 моніторі і так зрозуміло - нема дурних ))
Я виходив з того, що ціна телевізора явно буде від 2000 USD значить 30% економії= від 600USD. І ні в кого зі знайомих я чомусь не бачив ДВОХ великих ТБ.

Це і є другий момент - розмір. Той же Smart TV має діагональ від 40 дюймів і навряд чи в майбутньому діагональ буде зменшуватись. Це означає картинку 1080i. Без варіантів, бо всякий хто виведе на такий екран відео з Youtube швиденько переведе його назад на комп ;)
Супутники зараз активно переходять на HDTV, а от який інтернет-канал потрібен для HDTV картинки? Орієнтовно 6 Гб/год рівної швидкості * 2 (ми ж говоримо про декілька потоків?) виходить...?
meako 02.08.2011 04:45
Просто змиріться з тим що ваша ідея з двохстороннім телевізором — мертва:)
А якщо я захочу зробити перепланування в кімнаті, то що мені той телек викидати і діру в стіні замуровувати?

для 12 гігабайт на годину, про які ви говорите, потрібен канал у 3МБ/с, себто 24Мбіт/с, на наш день такий канал вже є у багатьох вдома, на відміну від прийому hdtv-супутників:)

Ще мені цікаво, по якому ж каналу, як не по інтернету ви будете робити зворотній зв’язок з телеканалом? Чи ще одну тарілку в кожен будинок, на передачу?

До речі, про ціну телевізора в 2000 usd, поцікавтеся яку відсоткову долю з неї складає матриця і тоді вже рахуйте економію.

А ще, чому немає аргументу: «Після закінчення, твої господарки будуть на торентах, а зараз йди й вари мені борщ?» Та це вже питання шлюбу а не телевізорів.

Взагалі, думаю, скоро вийде AppleTV. І от таким і буде телевізор майбутнього, при всьому моєму недолюблюванні цієї компанії.
А самсунг і решта, заб’ють на всі оці конкурси, і швиденько побіжать копіювати фішечки того телека. Такі діла.

І та, Енетрі, ти забембав викидати мене з сесії щодня, така поведінка наштовхує на думки, що ні контент, ні користувачі тут не потрібні.
Enetri 02.08.2011 07:37
І та, Енетрі, ти забембав викидати мене з сесії щодня, така поведінка наштовхує на думки, що ні контент, ні користувачі тут не потрібні.
Створити спеціальний топік на Енетрі з метою пошуку способів вирішення проблем, якщо такі справді існують, зовсім не важко. І для цього на ресурсі не геть обов’язково займатися тролингом чи виходити за рамки пристойності та елементарної ввічливості.
meako 02.08.2011 22:03
Скажіть, мені щоразу топік створювати коли викидає з авторизації? Я поки нікого не тролю. Я нагадую.
Думаю шляхи вирішення конкретно цієї проблеми відомі, і люди які мали б цим займатися також в курсі, залишилося її вирішити, якщо потрібно. Не бачу сенсу додавати бюрократії там де її зовсім не треба.

А те що я не туди пишу, це вже або претензії до мене, що я не можу знайти потрібні речі в структурі ресурсу, або до самої структури ресурсу. Вирішуйте самі, що вам більше до вподоби.

От, до речі знову довелося заново авторизуватися.
Не маю потреби ні з чим змирятись, оскільки я ні нащо не претендував (інакше не подавав би ідеї на конкурс в передостанній день голосування)

Ви неуважно читали:
1. про відсоткову долю екрану я вказав
2.
Відібрано лише реалістичні ідеї, які технічно можливо втілити протягом кількох років
VOD, безперечно переможе, але це справа не 3-ох і навіть не 5 років. Існуючі мережі, особливо на Заході (де всюди панує Wi-fi, можливості нарощення якого ще й обмежені законами про шкідливе випромінювання та ін. здобутками "зелених") до цього дуже далекі. Я регулярно спілкуюсь з Нью-Йорком, Мельбурном і Токіо (точки в самих містах, а не на околицях), так-от швидкість там така, що навіть відео по скайпу часто лягає :(

Щодо думки, що
це вже питання шлюбу а не телевізорів.
На жаль ви помиляєтесь... Це питання внутрішніх пріорітетів кожної людини, які часто зламати важче, ніж стіну ;)
meako 03.08.2011 21:23
Відповідь на ваш коментар нижче.
meako 03.08.2011 21:21
де всюди панує Wi-fi, можливості нарощення якого ще й обмежені законами про шкідливе випромінювання та ін. здобутками "зелених") до цього дуже далекі. Я регулярно спілкуюсь з Нью-Йорком, Мельбурном і Токіо (точки в самих містах, а не на околицях), так-от швидкість там така, що навіть відео по скайпу часто лягає :(
За те всюди є можливості нарощення випромінювання аналогового ТБ і дір в стіні. Про рівень випромінювання і вже помовчу, якраз недавно був свідком тривалої дискусії на цю тему, нудно знову пережовувати. Річ просто у тім, що нарощувати канал для передачі цифри/інтернету є сенс — бо це перспективна технологія, і телебачення гнати по тому ж каналу сенс є. Вести два окремі канали, сенсу нема.
На жаль ви помиляєтесь... Це питання внутрішніх пріорітетів кожної людини, які часто зламати важче, ніж стіну ;)
Але аж ніяк не телевізорів, самі ж кажете:)
Нічого не зрозумів з останньої фрази. Якщо ви про те, що телевізор легше зламати ніж стіну чи переконання - 100%.

До речі, в конкурсі ідей переміг користувач з ніком Dardick та ідеєю про SDD накопичувач. В чому суть ідеї я на жаль не знаю, оскільки ніяк не можу цю саму ідею знайти на сайті http://smart-tv.com.ua/ :(

додати коментар: