Український інтернет →  Соціальні мережі: одній – піар, іншій – антипіар…

Нещодавно ознайомився зі статтею “Чому Facebook, а не Вконтакте” у блозі Сергія Пішковція “Blogoreader”. Стаття непогана, з багатьма аспектами я згоден, навіть апріорі. Але…

Чому питання ставиться саме так? Чому вибір між Facebook та Вконтакте? Чому українцям не об’єднуватись в українські (більш того – україномовні!) соціальні мережі?

У зв’язку з цими думками хочу розглянути два приклади українських соціальних мереж. Назви у них майже ідентичні: “Українці” та “Українці онлайн“. І буде тут одній мережі – піар, а іншій – антипіар.

А справа в тому, що мережа “Українці” цілком відповідає своїй назві. Тут збираються патріотично настроєні користувачі Інтернету, інтерфейс – україномовний, та й загалом – проукраїнський настрій відчувається відразу. Активності мало – тому, вважаю, “Українцям” потрібен піар.

На противагу попередній, соцмережа “Українці онлайн” є українською лише за назвою. Інтерфейс двомовний, але автоматично вмикається російська мова. Більше того – якщо перемкнути керування на українську, а потім перезавантажити сторінку, мова знову перемикається на російську. Неодноразові звертання до адміністрації сайту щодо встановлення мовою “за замовчанням” української, чи, хоча б, виправлення функціоналу, аби мова не перемикалась самостійно, ні до чого не призвели. Та ще й на мої звертання українською адміністрація незмінно відповідала російською.

Спілкування у мережі – переважно російською, україномовні пости зразу закидуються коментарями у дусі “хохлосрачу”. Такій мережі – однозначно антипіар.

Шановні читачі, що ви думаєте з цього приводу?

доповнення:

Як правильно вказали колеги, під час публікації я переплутав посилання на мережі, тож приношу свої вибачення та прошу це врахувати під час прочитання замітки.

коментарі:

+2tercius 01.06.2011 15:10
а слова ознайомився зі статтею - ну або щось там поблизу - вартувало б зробити клікабельними, для солідності )
+1tercius 01.06.2011 15:12
ну і самим мережам, котрі обговорюються, також ніяк не зашкодило б
Сорі, забув. Форматування незручне...
На жаль... "Лише схвалені спільнотою публікації можна редагувати чи доповнювати"
+1tercius 01.06.2011 20:40
додав вашому топіку карми, правте
+2Андрій Соломін 01.06.2011 22:01
Дякую, зроблено.
+1MFX 02.06.2011 11:35
Виправте також посилання, на “Українці” та “Українці онлайн“, ви їх місцями переплутали.
Дякую, що помітили, але виправити вже не дає...
+3Bossly 01.06.2011 21:46
Скажу так, тому що сервісу "Українці" ще далено до Лицекниги в технічному плані. Не розумію навіщо робити стільки клонів :\ . Лицекнига чудово підтримує локалізацію і кожен може допомогти в перекладі сторінок на українську мову. От якби цей новий сервіс мав щось, чого не було в лицекниці, тоді б можна було про щось говорити (маю на увазі дійсно корисних функцій).
Зрозуміла Ваша позиція. Дякую.
Мирослав 02.06.2011 06:55
цілком підтримую, хоча і не є учасником жодної з цих соц. мереж
+2Сергій Шуляр 02.06.2011 07:44
А мені стаття не сподобалась. Більшість статей (дві з трьох) даного автора носять чіткий рекламний характер:
- В Український хостинг для WordPress розповідається про хостера, який рекламується на персональному блозі автора. Варто було б розглянути хоча б кілька хостингів для незаангажованості статті, а коли хочете рекламувати когось, то назвіть його переваги перед іншими.
- в даній статті відкритої реклами ніби і немає, окрім посилання на персональний сайт.
- текст обох статей повністю скопійований з персонального блогу зі збереженням форматування. В контексті боротьби пошукових систем з контент-фермами це АЖ НІЯК не допомога у розвитку Єнетрі, особливо враховуючи, що статті на персональному блозі з'явилися та проіндексувалися раніше.
- в силу незнання чи випадковості порушено систему публікацій. Цитата з правил:
"На Енетрі доступні два базових та різновагових типи публікацій: замітки та статті. Замітка, як правило, є посиланням на зовнішній інтернет-ресурс, зі змістовною, проте достатньо лаконічною анотацією. Стаття ж загалом є авторським матеріалом або, наприклад, іншомовним перекладом тощо."
Останній пункт варто просто прийняти до уваги--мені в одній з перших публікацій також робили аналогічне зауваження.
+2tercius 02.06.2011 08:19
давайте глянемо на проблему трохи з іншого боку - в уанеті напевно немало досить пристойного матеріалу, але він розкиданий по персональним блогам авторів, і тому доступ широкого загалу до них просто відсутній. збирати ж щось серйозне і колективне власники особистих блогів теж не особливо поспішають. проблема менталітету, напевне. от і виходить, що у східних сусідів свій хаброхабр є, а у нас - швидше навпаки. нажаль

тому я особисто - за передрук з персоналок. звичайно, мене теж цікавить у першу чергу якісний контент - але чи вийде одразу лише супер-пупер-мега? не сильно вірогідно, imho

зрештою, систему голосування на нетрях ніхто не скасовував, маловартісне завжди можна й замінусувати трохи. хоча ще краще - звернути автору увагу на помилки чи проколи в коментарях. imho, більш дієво і більш людяно ) ну от хоча б так, як це ви самі й зробили
Сергій Шуляр 02.06.2011 11:04
Я й написав коментар не з метою відбити бажання у автора писати, а з метою "направити", якщо так можна висловитись :)
Мене колись так само направляли і це пішло всім на користь ;)
+1Андрій Соломін 08.06.2011 21:15
"Український хостинг для WordPress" - це чтаття саме про того хостера, який рекламується на моєму блозі, і на хостингу якого мій блог розміщено. Наскільки я зміг дошукатись - жодними правилами це не заборонено і не регламентується. Вважаю зауваження недоречним.
Щодо системи публікацій - напевне, Ви праві. Врахую.
Дякую.
+3MFX 02.06.2011 11:33
Підтримую кожне сказане слово. Будь яка справа має певні етапи розвитку які неможливо оминути для досягнення результату. Відповідно, ми наразі на одній із сходинок для якої ефективними є свої правила гри. Тож я також підтримую передрук матеріалів.
MFX 02.06.2011 11:33
Це відповідь tercius-у від 02.06.2011 11:19.

додати коментар: