Якби у Вас було 5.000.000 гривень? Сучасна утопія

Кожен знає, яка політична і економічна ситуація складається в Україні. Маючи могутній розумовий потенціал, Україна ледь-ледь випереджає за рівнем розвитку африканські країни, та і то не всі (Єгипет, ПАР...). Але найгостріше стоїть проблема корупції та бандитизму.

Капітал
Маючи ідеї, людина може досягти будь-чого, але це, мабуть, не стосується нашої країни. Якщо діяти відкрито і не порушувати закон, дуже мало шансів, що навіть з хорошим капіталом можна досягти успіху. Спілкувався з досвідченими економістами - деякі казали що не варто навіть пробувати щось робити, якщо жити хочеться, інші ж казали що може все вийти якщо будуть зв’язки з "потрібними" людьми і якщо спустити немалу суму на хабарі та охорону. Великий бізнес при владі і він, на жаль, вирішує майже все.

Коли грошей немає - ідей безліч і кожна краща за попередню, а от коли є можливість залучити інвестиції, виникають проблеми. Почавши прораховувати черговий об’єкт інвестиції стає ясно, що на ньому заробити не вийде. Все, над чим я працював - стосувалось мого міста, а в ньому, як при владі, так і при бізнесі одні кримінальні авторитети - все давно поділено.

За останній рік в моєму місті 4 об’єкта, в які починали вкладати гроші молоді підприємці - спалили невідомі. Офіційну версію горіння одного з об’єктів наші правозахисники обґрунтували в (!!!)газеті, як "іскра з тролейбуса потрапила в приміщення...", - товаришу Ніколі Теслі було б цікаво це почитати. :)

Вирішив поцікавитись на Enetri, якби Вас була можливість залучити 5.000.000 гривень інвестицій, ризикнули б Ви в щось вкласти на Україні? Якщо так, то в що?

коментарі:

MFX 01.05.2011 17:02
Вкладіть гроші в благодійність, влаштуйте екскурсію африканським найманцям до ВР.
+2Євген 01.05.2011 19:06
Саме через "байдужість", як у вас ми і живемо так :(
Спочатку і задумувалось створити партію і навести порядок в країні, але без грошей задавлять. Навіть почали агітаційні листівки робити типу:
Порося
Наприклад щоб відправити місцеву владу у відставку і зробити перевибори, потрібно 10% підписів населення міста, яке має право голосу. Тобто для Кіровограду 15000 підписів вистачить. Щоб відправити уряд з президентом у відставку - потрібно 3 мільйони голосів. Реально зібрати таку суму, але всім пофіг. А одинаки, яким не пофіг - бояться за свою шкуру.

Поодинокі протести можна придушити, але 10% населення - в Україні не можливо. Я вирішив спочатку фінансово забезпечити хоча б для одного міста країни, щоб змінити в ньому владу. А потім і у всій країні. Тих ресурсів, які наша рада отримує і розкрадає вистачить, щоб зробити місто набагато кращим. За інвестиції я вже домовився, але в сліпу брати їх не буду, так як сенс тоді?

P.S. Так я бунтар, дурне хлопчисько, але хоч щось роблю.
MFX 01.05.2011 19:39
В моїх слова лише сарказм, жодної байдужості.

Усім відомий сценарій яким чином отримав Л. Черновецький посаду мера; скільки було розтягнуто, списано, подаровано й т.п. за його головування; та й рівень інтелекту також не зашкалював. Посміялись-поплювались, а тим часом схема "голос за їжу", успішно освоїли не тільки в столиці. Радянське покоління голодне й за крупу згодне на все (так так, маму рідну також продадуть). Тим паче після облому з Віктором Андрійовичем розраховувати на певного пристойного рівня підтримку серед пересічних громадян буде складнувато, хіба за той же пайок, але цей варіант накладний для кишені. Крім того за мерство в Кіровограді також гроші заплачені, й той член партії, що займає наразі цю посаду більше всього, що не планує її полишати ближчим часом.
+1Євген 01.05.2011 19:44
Не планує звісно :) Але якщо народ прожене - нікуди він не дінеться.
Чудова ідея. Я серед людей які готові підтримувати такі дії від початку і до кінця.
Мирослав 02.05.2011 06:36
Бізнес в Україні краще вести не в Україні. Забагато бюрократії, бухгалтерії і корупції. Якби все залежало від влади на місцях, було б простіше, але багато що залежить від Києва. А там навіть якщо якесь бажання змін є, то воно успішно тоне в бюрократії поки доповзе до регіонів.
+2Євген 02.05.2011 07:13
Звичайно, але все одно має бути вихід, він завжди є, просто ми його не бачимо поки.
В мене нещодавно з'явилась ідея створити онлайн партію, так щоб всі засідання відбувались онлайн. Першим часом напрацьовувалась би база законів та інших документів, все це зберігалось би в системі керування версіями, таким чином можна б було побачити автора тих чи інших змін. Залучати людей було б легше.
+2Євген 03.05.2011 06:21
Хороша ідея :) Взагалі разом - МИ СИЛА.
Двигун Enetri думаю б підійшов для цієї ідеї :)
Не впевнений щодо двигуна. Щось на кшталт вікі підійшло б краще, принаймні першим часом.
+2Мирослав 03.05.2011 08:32
та блін, будь яка партія в стані підняти структурований за регіонами баґтрекер щоби мешканці могли там постити проблеми і стежити за їх вирішенням. але чомусь ніхто цього не робить.
+1Євген 03.05.2011 09:44
На сьогоднішній день немає в Україні "чесних" партій, всі створюються заради наживи. А про народ згадують лише перед виборами
chugylo 03.05.2011 10:03
Думаю, тут проблема не так у технологіях, як у готовності більшості використовувати її добровільно і ефективно.
Бажаючі знайдуться, я впевнений в цьому. Напевно про це досі ніхто не думав. Взагалі в мене ця ідея з'явилась під час читання наших законів, там завжди вказується що змінилось, але не вказується хто був автором змін.
+1chugylo 03.05.2011 10:01
Успішні організації не створюються заради випробування якоїсь новітньої супер-пупер технології власного управління. Було би краще ефікувати (забезпечити інформаційними і комунікаційними технологіями) уже існуючу партію чи організацію.
Я вже про це думав, але кому можна довіряти? Якщо партія від самого початку буду створюватись в мережі то вона приверне більше уваги, і матиме більше шансів. А якщо погляди якоїсь іншої партії співпадатимуть з нашими, то хай приєднуються.
Якби у мене було 5 мільйонів я б створив видавництво. Як на мене, зараз дуже мало книжок видається української мовою, майже відсутні книжки технічної і бізнесової направленості. Впевнений, зміг би забезпечити мінімально необхідний попит.
Євген 03.05.2011 16:04
Я прораховував бізнес-план газети, спілкувався з деякими редакторами (слава інтернету), на жаль це збиткова справа. Ті видавництва, які існують - або держава їх спонсорує, або ще хтось зацікавлений. Частково ще реклама покриває витрати.
Так, я в курсі що видавництво це збиткова справа взагалі, а української мовою особливо. Але я впевнений що зміг би забезпечити мінімальний попит, є декілька непоганих ідей.
+1Олексій Тяжкий 04.05.2011 21:28
Ну і який тоді сенс створювати видавництво? Якщо воно точно буде збитковим, то простіше замовити видання потрібної літератури в сторонніх видавництв. Гроші при "збитковості" швидко вичерпаються + значна частина піде на юридичну/податкову сторону питання.
А взагалі-то таке рішення називається благодійністю ;)
Збиткова, бо нема попиту. Але як я написав вище, впевнений що зміг би забезпечити мінімально-необхідний попит.
Чесно кажучи, я збираюсь цим зайнятися найближчим часом, причому сума інвестицій буде дуже скромна, але я впевнений що в мене вийде. Маю багато продуманих ходів.
+1Євген 06.05.2011 13:30
В мене назбиралось декілька більш менш хороших ідей, серед Українських виробників нема конкурентів. Якщо все вийде, думаю можна буде згрупуватись і за видавництво подумати, ідея хороша :)
Я ЗА згрупування. Маю дуже багато ідей, трішки досвіду у бізнесі, а однодумців готових до дій не можу знайти. Ідеї начебто і підтримуються, а як до діла, то в кожного свої проблеми.
Мінімальний попит на українську книгу книгу є просто він тонким шаром розмазаний по всій території України (на сході тонше, на заході товстіше).

АЛЕ! В сучасному світі прибутковість не означає конкурентноздатності!

Якщо фірма прибуткова її все одно задавлять конкуренти з більшим об'ємом випуску продукції=нижчими затратами на собівартість одиниці продукції=нижчими відпускними цінами=більшим прибутком=більшими ресурсами для реклами\розкрутки і можливості демпінгу.

Неперекладених українських більш-менш масових авторів дуже мало: Андрухович, Забужко, Шкляр та іже з ними. А переклади ніхто не купить, якщо поряд на прилавку будуть лежати аналогічні дешевші (і швидше видані!) російськомовні.

Це ще якщо будуть лежати... російські компанії використовуючи демпінг (затрати в них менші!) можуть запропонувати мережам (тому ж Емпіку) і Петрівці з регіональними аналогами більшу маржу. Де тоді будуть укр.книги? Там де й зараз - в книгарнях "Є" і окремих магазинчиках.
Цей світ існує! Я і Ви існуємо! Все в цьому світі можна змінити. Не знаю чому так, але слабкі і посередні об'єднуються щоб керувати сильними. А сильні тому і сильні, бо терплять. Але інколи, якщо маєш добре серце, то гидке каченя може раптом виявитись лебедем, попелюшка - принцесою, а мрія звичайної людини здійснитись.
Євген 08.05.2011 06:59
Ви маєте рацію :) Змінити можна все. Але біда що слабкі об’єднуються, а біда в байдужості більшості. Перемагають не слабі, а хитрі, а хитрі зазвичай лише про себе і думають.
Ще одна проблема - наші люди звикли до того що ними править сильна рука і протистояти їх не можна. Це лишилось ще з тих часів, коли бунтарів відразу в Сибір відправляли.
Хіба хитрість це не слабкість? :) На мою думку, байдужих до того що відбувається в Україні немає, але так само немає національної ідеї яка б об'єднала всіх небайдужих. Кожен має своє бачення того як має бути.
antonsp 17.08.2011 13:13
Вкладайте гроші в себе.http://www.youtube.com/watch?v=J5i6hDjSXHM

додати коментар: