Хочеш вести торгівлю через Інтернет? Орендуй офіс!

ДурдомМіністерство економічного розвитку та торгівлі запропонувало новий проект Закону України «Про внутрішню торгівлю»

Згідно із нормами проекту закону, суб’єкт торговельної діяльності для здійснення дистанційної торгівлі повинен мати офісне приміщення, в якому здійснюються оформлення документів з купівлі-продажу товарів. Також, у разі порушення вимог цього закону, суб’єкт торговельної діяльності несе відповідальність — штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що на даний момент складає приблизно 1700 гривень.

коментарі:

+4tercius 16.02.2011 06:33
ця влада цілеспрямовано і методично знищує малий бізнес. цікаво, чому?
+1tercius 16.02.2011 06:34
хоче побачити людей на вулицях, як в єгипті?
+1Євген 16.02.2011 06:56
думаю це не за горами :)
а от за офіс це може і не погана ідея. Якщо з товаром надурять - можна буде йти на офіс і розбиратись.
а так шукайй вітер в полі...
+3tercius 16.02.2011 08:00
думаю, що ви сильно помиляєтеся. і що найгірше, що влада на це власне і розраховує (((
а от за офіс це може і не погана ідея. Якщо з товаром надурять - можна буде йти на офіс і розбиратись.
ну от наприклад: якщо банк може луснути, забравши з собою мільйони і мільярди гривень вкладників - сильно спасає, що в нього були десятки чи й сотні офісів?
Євген 17.02.2011 05:01
Бурхлива реакція :)
Вибачте якщо щось не так, тут є різні сторони медалі

p.s. Щодня приходиться заново логінитись :( Не можна якось зробити це автоматом?
tercius 21.02.2011 11:39
а це ви поговоріть з тими, хто собі на хліб і на утримання своєї сім’ї інтернет-торгівлею заробляє. от тоді й почуєте бурхливу реакцію. давайте по пунктам:

1. хто буде оплачувати вартість "вимушеного офісу"? ви здивуєтеся, але відповідь очевидна: кінцевий покупець. додаткові витрати банально будуть закладені в ціну товарів. і вийняті з вашої власної кишені.

2. хто оплачуватиме додаткове навантаження у вигляді ще більшого рівня хабарів? так теж ви, з свого власного гаманця. адже держава поки що під це (роздачу хабарів) субсидій ще не виділяє.

право обирати, купувати в інтернет-магазині з офісом, чи без - має покупець. чиновники ж про вас думають в останню чергу - їм головне самим добре погріти руки. тому не будьте такими наївними - від того, що у боротьбі підприємців з корумпованою державою виграє остання, ваш профіт за будь-яких обставин буде мінімальним або й дуже сумнівним.
+3tercius 16.02.2011 08:05
а ви взагалі в курсі, що при реєстрації підприємця і так потрібні (1) паспортні дані і (2) фізична адреса?

не помилюся, якщо більшість еспедешників зареєстрована здебільшо саме на свою домашню. і можливості проконтролювати в держави є, навіть більш ніж достатньо. тому "офіс" - це просто лише ще одна зручна нагода чиновникам подоїти малий бізнес. пожежники, санстанція і т.п. інструментів тут напридумано дофіга і трохи (

невже ви й направду думаєте, що коли держава передусить конкуренцію на ринку - ви від цього виграєте, як покупець?
+3-=0m3r=- 16.02.2011 07:42
тому, що або вона "знищить" середній клас або він її, а це рано чи пізно відбудеться
+4MFX 16.02.2011 11:50
Їй не потрібне незалежне, самодостатнє суспільство. Я впевнений, що практично кожен з нас може назвати по кілька прикладів із свого, друзів, знайомих досвіду ведення приватного підприємництва. Хочеш власну справу? Будь ласка! Але, спершу, дай хабарів більше ніж потрібно на побудову того ж самого магазину з нуля разом з усим обладнанням. У когось вистачає терпіння довести справу до кінця, але й в цьому разі ніхто вас не полишить в спокої. Не дасте сьогодні "кілька" гривень, вам завтра цілком офіційно випишуть чек на в сто разів більшу суму - якою б абсурдною вона б не була. Так, можна в судах довести неправоту ревізійних органів, але чи ви не знаєте наші суди? Швидше посивієте. А потім якісь боти в коментарях хвалять мовляв Р. Ахметов з власного гаманця побудував Донбас-Арену.
Ситуацію безнадійною не вважаю, думати й боротись заборонити неможливо.
Я з вами абсолютно не згоден. В мене досить непоганий досвід ведення власного бізнесу, і я з самого початку не шукав легких шляхів вирішення проблем (хабарі) і тому мені ніколи ніхто не заважав. Читав закони, самотужки оформлював діяльність, отримував ПДВ. Знайомі підприємці дивувались як мені це вдається, а коли я питав у них як вони це роблять, з'ясовувалось що вони завжди раді дати хабаря, тому що не читають законів, не знають своїх прав та обов'язків, не розуміють чому так, а не інакше, у всьому бачать хитрощі держслужбовців.
Не пропонуйте хабарі самі, і у вас перестануть їх просити!
+1chugylo 17.02.2011 12:19
Я цьому радий, але ж ви самі визнаєте, що хабарі — це легкий шлях. Якби можна було, щоб вести бізнес без хабарів було так само легко, як із ними, то ви від цього не відмовилися б, я правий?
Звісно ж не відмовився б, але хабарництво насправді починається не з того хто бере, а з того хто пропонує. Різноманітні проблеми в законодавстві є в усіх країнах, але це не привід давати хабарі.
А ще згадаєте з чого в нашій країні починалося хабарництво: на початку дев'яностих кожен знав що держслужбовцям затримують зарплатню і люди давали гроші більше з жалю, а ніж хабар в сучасному розумінні. Потім поступово це стало традицією, і держслужбовці звикли отримувати щось від людей, а тепер ми потерпаємо від наслідків своїх же дій. Повірте справа не тільки і не стільки в законах як в нашому суспільстві, кожному з нас. Звичайні люди звинувачують у всіх своїх проблемах чиновників, не помічаючи що в їх таборі є ті які взагалі нічого не вміють робити без хабарів.
Мені здається що на першому кроці боротьби з корупцією необхідно провести роз'яснювальну роботу з людьми, а потім все інше.
+3Олексій Тяжкий 21.02.2011 10:50
Це все добре, коли йдеться про "взаємовигідні" хабарі, в яких зацікавлений як підприємець, так і чиновник. Це або покривання порушень з боку підприємця, або отримання незаконної преваги (відведення землі і тп.). Такі хабарі можна вилікувати роботою з підприємцями. Біда в тому, що поширеною є корупція "на вимогу" - податковий тта чиновницький рекет, який грунтується на простому принципі - потрібно збити бабло, а з українським законодавством порушення і важелі впливу можна знайти ЗАВЖДИ.
+1tercius 21.02.2011 11:41
а логічний висновок напрошується простий і очевидний: держава повинна боротися не з середнім класом - як оце зараз, а з КОРУПЦІЄЮ.

і доти, поки цього не станеться, всі їхні надумані рехформи виїденої шкарлупки варті. по-суті, це лише метастази ракової пухлини під назвою корумпована державно-бюрократична система. яка сама себе продукує і розростає, щоразу більше і більше.
+1chugylo 21.02.2011 15:08
Та бореться же таки наша держава з корупцією!

Едуард Єфіменко в Карпатах

На фото Голова Правління Комітету по боротьбі з корупцією.
+1chugylo 21.02.2011 15:14
Так я погоджуюсь, що хабар, хоч і завжди суперечить закону, але інколи може не суперечити моралі. В Україні сильна бюрократія і багато законів суперечать одним одному, тому якщо «бити» прямо, можна вирішити свої проблеми швидко. Але чим далі, тим більше такі крайні заходи стають обов’язковими для всіх і всього.
Я розумію, це поширена думка. Але на моєму досвіді жодного разу такого не було, бо у всіх питаннях які стосувалися моєї діяльності я був підготовлений. А якби таке сталося, я б підняв такий галас, що той чиновник 10 разів пожалкував би що хотів взяти в мене хабаря. Якби таку модель поведінки сповідував кожен добропорядний підприємець, то ми б мали справжнє Громадянське суспільство.

P.S.: За останнє десятиріччя кількість підприємців дуже зросла, але велика кількість цих підприємців не хочуть ні в чому розбиратись, їм аби нічого не змінювали, і мені здається що пора вже попрацювати над їх якістю, і в першу чергу їм самим.
+1MFX 17.02.2011 22:48
Своїм дописом я не виправдовую, і тим більше не підтримую хабарництво. Хоч досвіду підприємництва не маю, але з висловом "закон як дишло" знайомий добре. Неефективність законодавчої, судової й виконавчої влад породжує той жалюгідний стан справ який ми маємо.

додати коментар: