Питання

Як відноситься спільнота Enetri до статтей на політичну тему? Я маю на увазі не новини, а власні роздуми на цю тему.

коментарі:

+6tercius 24.01.2011 08:50
особисто я - лише "за". поясню чому:

так, мене особисто більше цікавить переважно тематика IT. і мої топіки здебільшо стосуються технологій. навіть додам, - і не для того, щоб похвалитися - маю наразі найбільший рейтинг на нетрях. і тим не менше, я проти того, щоб нетрі були блідою копією хабру. і мені дуже не подобається, що умовні стереотипи і добровільне самообмеження заваджають розвитку нашого ресурсу.

ну чому ми обов’язково повинні пасти задніх, на правах молодшого брата?

невже україномовний ресурс не має жодного потенціалу перебороти лінощі? так хабри з неба не падають - це результати наполегливої праці громади. так невже наша гірша? слабша? безініціативніша? сама себе знищує?

кого цікавить лише якась певна тематика - так на нетрях можна легко перемикатися між цікавими кожному секціями. і одна не повинна заваджати іншій. головне - щоб вони були справді цікаві. звичайно, питання не зводиться лише до фільтрування публікацій по якомусь певному розділу. воно справді достобіса складніше і тонше... тим не менш, давайте спробуємо )
+1mike 24.01.2011 09:26
Аха, а ще можна голих баб, так щоб вже на 100% відрізнятись від хабри. Це такий жарт.
tercius 24.01.2011 09:41
так питання не "відрізнятися", а питання в самоцензурі. меншовартості, якщо хочете. і це не жарт, навпаки

а різне сміття замінусовується на нетрях дуже просто. проблема не в тім. питання у тому: було б чому плюси ставити...
а тицьнути гудзика - зовсім не складно. чи просто - проігнорувати. набагато складніше - самому написати щось справді вартісне

отак просто, ВЗЯТИ І ЗРОБИТИ
+1mike 24.01.2011 10:13
Самоцензури в суб'ективних питаннях як політика бути не може. Плюсовати будуть просто за підтримку якоїсь політичної сили. Це ставить в нерівне положення тих хто пише технічне, і тих хто пише про політику.
+2tercius 24.01.2011 11:57
ну, плюсувати - не мінусувати... не бачу особливої проблеми в кількості плюсів до якогось топіку. а най заплюсуються хоч по самі помідори. головне, щоб не повбивалися, гарячі фінські хлопці .)

а рахувати рейтинги, скажімо, по різних секціях окремо - може й вихід, але занадто складний. imho. особисто я наразі не бачу в цьому якоїсь нагальної потреби. якщо ж така й виникне в майбутньому - от тоді най енетріадміністрація і парить собі голову .) віддаленим світлим майбутнім )

наразі ж топіків і так занадто мало, як технічних, так і всіх інших. імхо, саме це - головна проблема
+2Євген 24.01.2011 15:26
Я не буду пропагандувати жодну політичну силу. Хоча я і голосую за Тягнибока, але у їх програмі є моменти, з якими я категорично не згодний. Тому просто хотів би просто змусити задуматись про те, що турбує мене.
+3chugylo 24.01.2011 17:09
Інші хай собі як хочуть, але не в моїх правилах плюсувати за якусь політичну силу (хіба в кабінці на виборах). Я буду плюсувати (мінусувати) за те, хто що робить правильно чи неправильно, наскільки це важливо і за якість самої статті.

А щодо нерівності — вона й так існує. Є популярні теми, а є вузькі теми. Автор може вкласти багато часу і зусиль, написати дуже хороший текст, але не знайде прихильності у читача, бо не кожен цікавиться, наприклад, деталями програмування роботів на мікроконтролері SuperH. Не зациклююсь на цьому і нікому не раджу.
+3tercius 24.01.2011 12:00
ну чого одразу про блекджек ) от, наприклад, є секція про машинки - улюблені забавки дорослих чоловіків. тільки топіків там не густо. а із задоволенням щось би почитав цікавого. і напевне, не тільки я. веду до того, що світ клином на IT не зійшовся, і у всіх нас є набагато ширші інтереси, ніж виключно і суто ай-ті. ми ж не однозадачні системи, правда? то навіщо обмежуватися? самообмежуватися?

добре було б, якби кожен мав місце писати про те, що цікаве саме йому. найкращий спосіб родити щось справді достойного )
+2tercius 24.01.2011 12:04
бо так, як ситуація є зараз, то карма потенціал нетрів реалізований може від сили на пару відсотків, не більше...
і це виглядає таки прикро

а хотілося б, щоб навпаки )
+1UaHummer 24.01.2011 09:32
згоден...що найменьше спробувати треба, а вось буде цікаво )
+3Bossly 24.01.2011 09:25
думаю, це буде цікаво, головне щоб були наведені хоч якісь факти на які можна спиратися. Тобто статей про те як усе погано і всі такі сякі, на мою думку, будуть просто ігноритись.
Євген 24.01.2011 15:30
ну я за здорову критику :)
І хочу писати не про те, як все погано і т.д., а про те чому це так... І насправді вина не в тому що до влади добралися не ті люди...
+2chugylo 24.01.2011 11:56
Без проблем. Я на Енетрях майже із самого початку. Чисто політичних статей не пригадую, але спортивні були і отримували плюси.
Андрій В. 24.01.2011 15:46
Висвітленню політичних фактів, які стосуються IT — так, власним роздумам — ні.
+3wock 24.01.2011 15:49
Як на мене, освітлювати політичну тему цілком можливо. Бо ці розумники такі закони штампують, що страшно. Наприклад, нещодавній закон «Про захист персональних даних».
+3fedikw 24.01.2011 18:48
я теж за ... тай зараз такий час, коли інтернет це чи не єдина можливість дізнатись останні політичні новини чи висловити свою думку ... по ТВ багато цензури, і показують якусь лабуд ..
плюс - обговорення це теж важлива річ, яка дозволяє оцінити реальний стан ...
luckyredhot 24.01.2011 23:55
А я вважаю, що для політики цілком вистачає спеціалізованих порталів, блогів і бла-бла-бла.
+2tercius 25.01.2011 20:49
гіпотетична ситуація:
1. вузько-спеціалізований google (пошук обмежений виключно ай-ті)

і не менш вузько спеціалізовані:
2. twitter
3. facebook
4. digg
...
N. (список продовжуйте самі)

уявляєте собі подібну картину? тільки чесно? бо я - ні. чомусь це їм не аж так сильно шкодить - відсутність спеціалізації. скоріше таки з протилежністю до навпаки, правда? то чому це, по-вашому, так сильно має зашкодити нетрям?
+1tercius 25.01.2011 20:51
а от мені особисто було б дуже цікаво побачити ресурс мейд ін юкрейн з кількадесятком тисяч активних юзерів, а не лише з кількадесятком (без тисяч) як оце зараз. а вам - ні?
MFX 25.01.2011 21:50
pravda.com.ua, unian.net,... hurtom.com.
tercius 25.01.2011 22:19
вибачте, не зрозумів? це на котрому з цих сайтів контент генерується самими юзерами?
tercius 25.01.2011 22:19
невже на гуртом? вони що, самі почали знімати кіно?! а давно? o.O
MFX 25.01.2011 23:18
Дубляж, наприклад. Ті ж самі постери на кожен фільм це також контент зроблений користувачами. Багато іншого. Ви згадали про ресурс з кількадесяком тисяч активних користувачів, я назвав.
+1tercius 26.01.2011 09:22
я про це в курсі, звичайно ) і не лише дубляж, але навіть добровільні пожертви активно збирають на хостинг і залізо

активність справді гідна поваги, якби не одне "але"... ну ми ж з вами не маленькі діти, правда? тому давайте не будемо закривати очі на всім очевидні речі: вся ця бурхлива "соціальна активність" базується виключно на функціонуванні торент-трекеру з лівим контентом. еге ж? по суті, українська піратська бухта, нехай і з блекджеком...

не стане випадково на гуртом лівого контенту - не буде й тих тисяч юзерів. злиняють всі ті хмари сідерів і лічерів масово на tpb чи ще кудись. поготів, не стане й постерів, озвучки, чи іншого навколопіратського UGC. чи я не правий?

це банально, прикро - але ж очевидно, imho. якогось відчуття гордості за такі "досягення" у мене особисто чомусь зовсім не виникає, вибачте
fedikw 26.01.2011 19:14
На рахунок Гуртом, Ви дуже помиляєтесь ... трекер там з'явився пізніше - набагато пізніше...
А сайт там радує відсутністю реклами (до речі завдяки тим же користувачам) і проукраїнською спрямованістю.
Ну це я так на замітку...
tercius 27.01.2011 12:48
ну нетрям хіба трекеру зара бракує... вірю, що гай би гудів ) тільки от чомусь не хоцца

а на гуртом народ справді робить багато корисного. можливо, воно колись і переросте ту дитячу хворобу - піонерений лівий мед, на задурно. а поки рідних українців хіба такими пряниками заманювати. ну ще вміють вряди-годи на майдани виходити - і то хіба як сильно припече. дуже сильно
+1MFX 26.01.2011 19:42
Ви не наголошували на чистоті контенту, це взагалі окрема розмова. Itc.ua - "мейд ін юкрейн", але з українського там хіба що домен.
tercius 27.01.2011 12:40
вибачте, я думав, що ми говоримо про одне і теж: саме про соціальні змі
бо якщо про місця, де багато народу - то он на фейлбуці українців мульйон. і нич з того, таке собі велике ніщо
MFX 27.03.2011 16:08
/me публіка чекає на політичні роздуми :)

додати коментар: