Skype не працює

Вже понад 2 години як не з'єднується скайп...не лише в мене... по всьому світу... не лише на Windowsі, а й на інших операційних

Скайп в твітері опублікував таке повідомлення: "Some of you may have problems signing in to Skype – we’re investigating, and we’re sorry for the disruption to your conversations"
Після цього вдавалось декілька разів з'єднатись, хвилин на 10, але зараз впало і надовго мабуть...
Цікаво шо то може бути?

коментарі:

zagoleg1976 22.12.2010 20:39
Согласно основному блогу Twitter.com проблемы сейчас есть и они непосредственно на самом сервисе.
tercius 22.12.2010 21:20
можу підтвердити - скайп під бубунтою лежить вже багато більше за 2 години
bordik 23.12.2010 05:20
уявляєте стільки вони грошей втрачають що секунди ...
Денис Мінєєв 23.12.2010 08:44
скайп не працює із учора, годин так із п'яти. Вимушено страждає робота. Все пов'язано із ним... щось потрібно змінювати. Є в когось пропозиції альтернативи? ooVoo не пропонувати. мета: щоб можна було проводити голосовий і текстовий зв'язок, головний аспект - аналог скайп-конференцій (саме текстові можливості). І все в одному.
Денис Мінєєв 23.12.2010 10:11
гадаю, що немає...
+1tercius 23.12.2010 14:30
ну чому ж немає? альтернативи є і їх чимало. вибір досить широкий, проблема лиш в якості і стабільності голосового зв’язку. ґугл, яху, майкрософт - на вибір.

ну або стандартний джаббер та сіп-телефонія
Денис Мінєєв 23.12.2010 19:09
Бажано все одній програмі. Окремо сіп не зовсім зручно. Хоча, jabber на сьогодні дозволяє поєднувати, приклад Jabbin. Але знов, якщо це тільки для внутрішнього трафіку (я розумію під цим внурішньо-корпоративне коло спілкування). Нажаль skype, сьогодні, де-факто серед програм для спілкування, дзвінків, і до того ж доволі зручна. (так, я знаю про недоліки лінукс версії). Яху, Яндекс й інши варіації jabber реалізацій — той самий джабер, який має свої недоліки (хоча має і певні переваги). Недолік Microsoft Live Messenger (і корпоративні варіації на цю тему) — той самий недолік, конференції групова робота.
Денис Мінєєв 23.12.2010 18:52
на жаль, ви не уважно прочитали прочитали вимоги до ПЗ. головний аспект - аналог скайп-конференцій. Так, GTalk дозволяє групові чати, але то не є аналогом скайп-конференцій. Точніше, саме реалізація jabber в GTalk не підтримує створення і використання конференцій, десь читав що обіцяють на весну. Але, й в jabber формат конференцій не зовсім задовольняє. Skype в ціому ідеальний формат.
tercius 23.12.2010 20:06
а що таке аналог скайп-конференцій? і чим таким принциповим мультичат у скайпі відрізняється від того ж мультичату у джі-току? і чого це саме реалізація jabber в GTalk не підтримує створення і використання конференцій?

моя вас не розуміти, одначе:
http://www.google.com/support/chat/bin/answer.py?hl=en&answer=161886
Денис Мінєєв 23.12.2010 21:10
Проблема у тому, що ви не відрізняєте групове спілкування від конференції. Наведу приклад, декілька учасників організовують спілкування (чат) із певної тематики, що має певну постійну тематику. Якщо це на один раз, то не питання — це груповий чат, одноразовий. Якщо ж спілкування у цьому контексті має відбуватися багаторазово, в незалежності від присутності того, чи іншого учасника (хоча кожен, що підписаний може пізніше, за умови появи он-лайн, може пізніше переглянути попереднє спілкування, що відбулося за його відсутності) — це конференція. Конференція може мати назву, виглядає як окремий учасник спілкування, тобто ви не пишете Васі, Колі, тощо, ви пишете в конференцію. Конференція може мати адміністратора, що може визначати правила участі конференції, склад її учасників, можливість їх на запрошення інших, тощо... тобто більше прав, більше можливостей. Хоча в спрощеному вигляді, так, конференція є груповим чатом. Враховуючи, що ви користуєтесь лінукс версією скайпу, конференції для вас виглядають саме як групові чати, хоча насправді мають більше можливостей....
-1Денис Мінєєв 23.12.2010 21:28
процитую із вашого посилання:
The group chat will continue until all participants have left.
Конференція існує ж сама по собі, незалежно он-лайн її учасники на даний час, чи\або ні, і є сама по собі учасником (контактом) в контакт-листі (ну й звичано інші плюшки)
Денис Мінєєв 24.12.2010 07:57
який чудовий мінус, цікаво тільки, що аргументувати його появу сміливості не вистачило? тим більше, що в даному випадку я абсолютно не зрозумію його...
MFX 24.12.2010 21:05
Цей мінус мій, за "плюшки", в українській немає такого слова. Вибачаюсь, що не прокоментував, був дуже втомлений, чомусь подумав, що зрозумієте.
Денис Мінєєв 25.12.2010 09:37
Grammar nazi detected :)
tercius 25.12.2010 11:22
нацистська свастика, як і свастика есересеру з серпом і молотом - це непристойно
Денис Мінєєв 25.12.2010 12:32
так краще? а стосовно свастики і непристойно, то дозвольте із вами не погодитися.... IMHO
tercius 25.12.2010 13:16
я не про сваргу і давніх індусів, а про пропаганду нацизму/більшовизму

ті, хто щиро дбає за чистоту рідної мови - у мене викликають лише повагу. особливо тим, що починають виправлення помилок з себе самих - у першу чергу. тому, на мій смак, будь-які порівняння з нацизмом виглядають не вельми етичними. це м’яко кажучи

і де ви такої термінології набралися? виглядає на явне запозичення від північного сусіда. там всі, хто не лягає під старшого брата, одразу нацисти і бандерівці, що їдять маленьких дітей під час видуманого голодомору. якого й не було взагалі, лиш суцільні братерство та єднання. невже історія вчить лиш тому, що вона нічому не вчить?
Денис Мінєєв 25.12.2010 13:26
якби мені вказали, на помилку, ще й запропонували вірне, то можливо я навіть + поставив, а коли невідомий мінус, то це я не вважаю боротьбою за чистоту мови. тому і прирівнюю таких борців за чистоту до тих самих, що за чистоту раси... стосовно якої термінології ви говорите? Grammar nazi? вибачте, але то відомий мем інтернету.
MFX 25.12.2010 23:23
Зазвичай я так і роблю: вказую де помилка і які варіанти, нічого іншого. Ще раз, вибачаюсь, біс поплутав!
ps: інтернетом користуюсь, але цього відомого мему не знаю
MFX 25.12.2010 23:42
Булочка.
Денис Мінєєв 25.12.2010 13:47
а взагалі, то подібна поведінка направлена не на виправлення помилок з себе самих, у першу чергу, а на вказання (а в даному випадку і вельми не ввічливе, на мою думку) помилок іншим... Подібна поведінка характеризується як Пуризм. І до чого тут посилання на північного сусіда я не розумію....
+1MFX 25.12.2010 23:29
У першу чергу працюю над собою. Не робить помилок лише той хто нічого не робить.
+1Денис Мінєєв 25.12.2010 09:43
знаєте, якщо б ви поставили мені мінус по суті питання, то я б зрозумів, а так... поставити мінус тільки тому, що ви були дуже стомлені, при цьому полінувалися написати за що... я більше намагався, що саме я написав не так по суті, а на вислів я б подумав в останню чергу.
+1MFX 25.12.2010 23:18
>поставити мінус тільки тому, що ви були дуже стомлені
Звідки ви це взяли, це не правда.
Крім, того я вибачився, вам цього не достатньо? Склалось враження, що вас хвилює +/- більше ніж тема розмови. Тримайте +.
Денис Мінєєв 26.12.2010 07:49
навряд я це вигадав:
був дуже втомлений, чомусь подумав, що зрозумієте.
стосовно вибачення, то мені було достатньо, якби при цьому не втрутився в розмову tercius. Стосовно запропонованого вами слова Булочка, то ви ж розумієте,що прямий переклад не передає суті вислову. А якщо казати про +/-, так я в певному розумінні кармодрочер (сподіваюсь вам не потрібно цей мем розшифровувати). Тому мене образило, що коли по суті розмови я доказав правоту своєї думки, так тут само ж отримав мінус вже зовсім за інше... А що про інший мем, то скористайтесь пошуком, вам тоді стане зрозуміло, що саме я мав на увазі...

Післямова... Якщо вже так глибоко зайшли до оффтопу, по вибачаюсь перед усіма співрозмовниками... гадаю, що суті обговорення ми досягнули.
tercius 26.12.2010 09:22
гадаю, що суті обговорення ми досягнули.
амінь )
MFX 25.12.2010 23:58
Загалом, сприймайте той мінус як негативне ставлення до даного повідомлення одного з корустувачів, чим по суті він і був. Просто негативне ставлення до повідомлення. Grammar nazi та все інше що йшло далі це також політ думки користувачі, що брали участь в обговоренні даної підгілки, звичним вам словом оффтоп.
tercius 24.12.2010 08:11
imho, вам буде важкувато найти 100% аналог скайпу - особливо за умови, що потрібен саме скайп, і ніщо інше

ну а про існування xmpp-чатрумів (чи нехай конференцій) ви і самі, сподіваюся, знаєте

ps про мінус нічого вам не підкажу - я його не ставив
Денис Мінєєв 24.12.2010 08:29
давайте так... створити все, що мені потрібно на іншій платформі я вже зможу на 100%, проблема лише одна, і про неї я згадав вище — це тільки для внутрішнього трафіку (я розумію під цим внутрішньо-корпоративне коло спілкування). Виходить програма для спілкування із спілкування із колегами і собою, а скайп виступає ще, і як можливість спілкуватися з іншими, пересаджувати ж усіх на нормальні засоби спілкування це досить проблематично, чи не так? Адже скайп де-факто є стандартом. Тим більше, що при цьому і задовольняє усі вимоги для програми цього класу.
ну а про існування xmpp-чатрумів (чи нехай "конференцій") ви і самі, сподіваюся, знаєте
так знаю, тому і написав, що в GTalk мене не задовольняє.

P.S. за мінус на вас подумав би в саму останню чергу, адже на відміну за того хто його поставив, ви за висловленням не забарилися б. І мінус в вашому вигляді, якщо й був бі поставлений, то обов'язково був би аргументований.
tercius 24.12.2010 08:58
за мінус на вас подумав би в саму останню чергу, адже на відміну за того хто його поставив, ви за висловленням не забарилися б. І мінус в вашому вигляді, якщо й був бі поставлений, то обов'язково був би аргументований.
гаразд, пропоную лишити забавку у мінуси для школярів )

бо для дорослих воно якось не зовсім солідно )))
+1Денис Мінєєв 23.12.2010 18:54
хоча gtalk (jabber) перше на що перейдемо в разі проблем зі скайпом, хоча я гадаю, таки випадки трапляються не частіше раз на три роки, і це в принципі, можна терпіти.
MFX 23.12.2010 21:53
Якщо вже згадали про скайп задам кілька питань з приводу його роботи.
1. При спілкуванні з однією людиною зв'язок загалом нормальний, але час від часу він то гіршає то кращає, часто просто обривається. З'єднання в мене та співрозмовників гарні.
2. Спілкування 3-х людей в одній кімнаті взагалі неможливе. Постійно то в одного із учасників то в кількох обрізуються секунда-дві від кожної сказаної фрази.
-1Денис Мінєєв 24.12.2010 08:04
якщо у вас проблеми із спілкуванням в скайпі, яким чином ми тут зможемо вам допомогти? Чи ви просто вирішили протролити? мовляв скайп і так лайно, впав ну так йому і треба....

P.S. зазначених вами проблем я не бачу, ні в мене, ні в знайомих цього немає... звичайно є інші недоліки, наприклад, мене бісить, що іноді скайп не може відправити текстове повідомлення, хоча співрозмовник он-лайн, доводиться зробити дзвінок, щоб його пробило. В когось буває інше... в цілому сказати, що недоліки є в кожної програми... цілком задоволених не буде, так само як і цілком безпроблемної роботи. Але цією користуються близько 16 мільйонів користувачів щодня, вони всі помиляються?
Денис Мінєєв 24.12.2010 08:44
ще один боягузливий мінус :) мда...
tercius 24.12.2010 08:53
ви ставите мінуси і обов’язково їх коментуєте - чи це правда?
Денис Мінєєв 24.12.2010 08:58
так :) що вас бентежить в моїй позиції? :)
+1tercius 24.12.2010 08:52
не бачу в питанні від шановного mfx нічого деструктивного - скайп справді веде себе часами досить дивно

скажімо, ще до глобального вирубання скайпнету у мене і знайомих протягом останнього тижня чи навіть більше регулярно спостерігалися падіння зв’язку, буквально кожних декілька хвилин. і це при тому, що у обидвох співрозмовників чисті і нічим іншим не завантажені канали у пару мегабіт. або текстове повідомлення відправлялося у адресата (і він був певен, що його відправив) але не з’являлося у отримувача - себто просто безслідно зникало. а це ще більша проблема, ніж просто неможливість залогуватися протягом доби

особисто я вважаю сервіси, які не можуть забезпечити 100% надійність у передачі даних банально не прийнятними для бізнес-задач. тому голосова телефонія від скайпу - це одне, а текстові комунікації - вже геть інше. на мою особисту і приватну думку, останнє більше ніж на резервну можливість не тягне - тому віддаю перевагу xmpp

і мінус на цей раз був змушений поставити я, оскільки вважаю особисті наїзди на нетрях не вельми прийнятною штукою - шановний денисе, даремно ви так
Денис Мінєєв 24.12.2010 09:03
даремно ви порахували це наїздом :) адже справді, навіть якщо є проблеми, що б йому мали відповісти? скайп - сакс, xmpp - рулезз? чи на що він чекає? на що це було розраховано? адже виглядає як питання, хоча і ви і я знаєте, що відповіді на нього, окрім, приєднатись, і пожалітись на погану роботу скайпа не могло, в усіх інших випадках це буде звучати так я і висловився :)
+1MFX 24.12.2010 20:56
Все значно простіше, відповідь ось:
"скажімо, ще до глобального вирубання скайпнету у мене і знайомих протягом останнього тижня чи навіть більше регулярно спостерігалися падіння зв’язку, буквально кожних декілька хвилин. ..."
Як я вже нижче написав використовую скайп десь пару тижнів. Ось такий збіг обставин.

Також абсолютно підтримую думку tercius-а про важливість надходження текстових повідомлень, xmpp єдиний im-протокол де я не мав проблем з ідентифікацією надходження повідомлень.
+1MFX 24.12.2010 20:45
Я тимчасово використовую його лише пару тижнів і мене обурила така його не стабільна й не зрозуміла робота яка була весь цей час. Не знаю з чим це пов'язано, тому вирішив запитати як він поводить себе в інших користувачів. Якщо в першому випадку частковим рішенням є авто пере-набирання співрозмовника, та авто прийом дзвінка, то в другому... хто б міг подумати, постійний "шум" в етер. Це не серйозно.

ps: якщо вже вам цікаво то перерахую за що я не люблю скайп і не користуюсь ним на постійній основі(але зважте я про цей бік питання не згадував):
- використання користувачів без попередження;
- побічні наслідки використання користувачів для самих користувачів;
- неможливість цивілізованим шляхом вимкнути можливість використання системою машини користувача для власних потреб;
- можливість розшифрування розмови користувача по замовленню певних структур та брехня з цього приводу в офіційних коментарях.
pps: всі ми помиляємось в чомусь
ppps: мопед мінус не мій
tercius 25.12.2010 08:25
головна недолік скайпу, як на мене, саме в його закритості. оскільки пропрієтарною технологією користується майже півсвіту, то як тільки виникнуть які небудь помітні негаразди, то фігово стане одразу всім. що власне і відбулося з падінням скайпнету. причому це вже вдруге за цей рік, якщо я не помиляюся

і дуже шкода, що опенсорсні альтернативи voip-телефонії по великому рахунку скайпу наразі не конкуренти

скажімо, мені важко собі уявити подібної глобальної проблемної ситуації з емейлом чи тим же джаббером, наприклад. тому закритість комунікаційних протоколів - це велике зло, як не крути. якою б зручною, якісною і вельми безкоштовною і не була ця мишоловка з сиром
Денис Мінєєв 25.12.2010 09:47
Трохи сарказму дозволите....
<sarcasm>Головний недолік windows, як на мене, саме в його закритості. оскільки пропрієтарною технологією користується майже півсвіту, то як тільки виникнуть які небудь помітні негаразди, то фігово стане одразу всім.
і дуже шкода, що опенсорсні альтернативи linux по великому рахунку windows наразі не конкуренти.</sarcasm>
tercius 25.12.2010 11:19
пофіг форточки, я в танку мені комфортно під лінукс
Денис Мінєєв 25.12.2010 12:36
не створюйте власну позицію як істинно вірну, ви можете користуватись, як і будь-хто інший тим, що вам особисто зручно... але кількість встановлених windows від цього значно не поменшала. тому передній вислів, те саме, що й ви сказали про скайп :)
tercius 25.12.2010 13:19
я висловлюю власну точку зору, і маю на це повне право. і на її існування, і на її публічні висловлювання. повторюю:

особисто мене доля форточок, як і їхніх релігійних фанатиків хвилює дуже мало. якщо хтось долею обставин вимушений ними користуватись - можу лише щиро поспівчувати. якщо ж це усвідомлений вибір - мені до того яке діло? кожен вибирає той bsdm, який йому подобається .)
Денис Мінєєв 25.12.2010 13:29
Стосовно точки зору так, тільки підтримую... і за це вам +... А тепер, замініть суть в цій статті скайп на віндовз, xmpp на лінукс і ми отримаємо те саме сперечання по суті... на що власне і звернув увагу....
+1tercius 31.12.2010 09:31


а китайці вирішили заборонити скайпа взагалі: пруфлінк

додати коментар: