Google відкрили інтернет магазин Chrome Web Store та показали Chrome OS

Запрацював інтернет магазин "Chrome Web Store", де можна придбати як платні так і безкоштовні web програми, теми, додатки для браузера "Chrome" та зовсім скоро і для операційної системи "Chrome OS".

P.S.: Дуже нагадує "Apple Store". Але всі ми знаємо ... конкуренція це добре!

коментарі:

SqREL 08.12.2010 21:04
Поясніть, будь-ласка, різницю між апп'ою та звичайним сайтом. Встановив декілька аплікейшенів, а вони кидають на сайт
+1bordik 08.12.2010 22:41
Фактично жодної. Але різниця між Apple аппами та Chrome аппами очевидна. Якщо перші це локальні аппи то другі це web-аппи. Chrome аппи показують що сайт це таж програма, лише написана на flash чи javascript чи html 5. Просто мови програмування інші. Що лишній раз доводить що Chrome це "хмарна" операційна система і аппи в ній також "хмарні"
+1SqREL 09.12.2010 08:23
Тобто коли я раніше юзав speed dial я насправді мав хмарну ос?
А я думав що дійсно буде бомба а вийшов пшик. Але видати нічо так ніби це ЩОСЬ та ще так щоб народ повірив в „прорив” треба ще вміти. Тому за це їм +1
bordik 09.12.2010 08:55
Ну думаю така компанія як Google постарається досягти успіху в цьому. Тим більше що ресурси на це вони мають.
MFX 09.12.2010 12:15
Ні, speed dial - не належить до поняття "хмарності".
webdevbyjoss 20.12.2010 11:11
ви не праві, тут важливо зміна концепції сприйняття сату не просто як джурула інфорамції - а як повноцінної аплікухи я працює на базі веб-платформи.

Тут виходить що операційна система - це весь WEB, а браузер це всього навсього термінал для входу в операційну систему.

Раніше сайт сприймався і сприймається багатьма до тепер просто як джерело інформації а під програмами розумілися тільки такі що запускаються і працюють під конкретною локальною операційною системою яка в свою чергу користовується ресурсами конкретного заліза.

Прорив гугла в тому що вони розширюють таке старе сприйняття новим поглядом, новою ідеєю... Звичайно ж це використання старих як світ і всім відомих технологій на новий лад - в цьому і є революційність.
SqREL 21.12.2010 08:04
По-перше не всі сайтами можна назвати аппами. Адже ви забули про дори статику. Але це так...

Це «сприйняття» нічого не коштує, а є результатом промивання мозгів маркетологами ґуґла бо:
1. Це «сприйняття» нічого не змінює.
2. ІТ шники ітак знають, що динамічний веб це програми. А так-званим "кантагтьорам" і "лицекнижникам" якось по барабану.
+1webdevbyjoss 21.12.2010 15:13
ви праві в усьому крім того що сприйняття нічого не змінює.

сприйняття може нічого не змінювати тільки для скептичних людей яких є меншість і їх думкою можна знехтувати для бізнесу

iPhone - змінив світ.... хоча це звичайний телефон з сенсорним екраном яких робили купа інші виробники... але чомусь китайці клонують найбільше саме iPhone - бо там сприйняття інше

Аналогічно з будь-якою технологією - все спочатку міняє сприйняття.

Маленький і легкий ноутбук колись був прерогативою тільки бізнесменів і куплявся як іміджевий продукт за великі гроші..... такі дешеві ноути можна було клепати технологічно давно і навіть були такі ноути - але тільки ASUS перші вийшли з лінійкою ноутбуків EeePC ще в 2007 які змінили сприйняття маленьких ноутбуків і це дійсно велика перемога маркетологів і не тільки за вашими словами а й я сам в тому переконаний як і маса інших людей, але незважаючи на кризу ринок просто вибухнув і народився цілий клас суб-ноутбуків або нетбуків яких по суті до того не було. От вам і сприйняття!

Інший приклад з планшетниками.. Microsoft свої Tablet PC продавала ще з 90-х років, але тільки iPad зроблений в 2010 році і не несучи ніякої новизни крім чудового якісного дизайну зміг зробти справжню революцію на ринку планшетників, і це теж велика перемога маркетологів. Зараз майже всі виробники представили свої Ipad-подібні пристрої щоб і собі встрибнути в локомотив що набирає оберти.

Ви праві в тому що це велика перемога маркетологів - тільки не праві що не оцінюєте велику проведену роботу. Сприйняття - все міняє!

Максимум про що можна говорити це що «сприйняття» нічого не змінює особисто для ВАС бо ви скептик і не ведетеся на маркетинг ;)
MFX 09.12.2010 12:19
>Chrome це "хмарна" операційна система і аппи в ній також "хмарні"
Перечитайте поняття хмарності.
bordik 09.12.2010 18:00
тоді поясніть чи аппи в Chrome не є програмним забезпеченням яке надається користувачеві як Інтернет-сервіс :)
>"Хмарою" метафорично називають інтернет, який приховує всі технічні деталі. - це також про тіж аппи, де кожен сайт є аппом :)
можливо Ви не розумієте ... в Chrome Store будь-який сайт (чи частина сайту) це програма (app). Яскравий приклад цьому це http://www.nytimes.com/chrome/ (частина сайту NYTimes)
SqREL 10.12.2010 10:15
А яка тоді різниця між speed dial'ом та app?
+1MFX 10.12.2010 10:11
По-перше, ви не заперечили SqREL-у про speed dial, що дало привід сумніватись чи до кінця розумієте ви те про що говорите.
По -друге, процитували перше і третє речення, а про друге скромно промовчали :).
>Якщо перші це локальні аппи то другі це web-аппи
Другі це такі самі локальні, на вашому компютері, апи які діють не десь там(в хмарах), а саме тут - виконуються на вашому ПК. Ви встановлювали додаток, налаштовували його. І тут приходите до друга і з жахом помічаєте, що в нього все по іншому, знову знаходите посилання, знову інсталюєте, скіни вам не подобаються, шрифти не такі.
>Chrome аппи показують що сайт це таж програма, лише написана на flash чи javascript чи html 5
Встановіть будь який інший браузер і здивуйтесь:
http://www.uaart.hurtom.com/editor/ - графічний редактор
http://docs.google.com/demo - офісний набір
http://www.virustotal.com - антивірус
http://ghost.cc - онлайнова ОС )
... багато інших.
І не потрібен і Хром з Його апами :Р
http://www.nytimes.com/chrome/ - дуже добре, що в NY вивчили html5 втім якщо не брати до уваги яву, флеш, то jquery+css також творять дива.
Те що в гуглі працюють хвацькі маркетологи, я не заперечую
bordik 10.12.2010 11:30
Ви спершу почитайте, поцікавтесь а потім розпочинайте дискусію
1. speed dial - це лише додаток (якщо ми говоримо про одне й те саме), і якщо хтось не розуміє елементарного ... :)
2. про яке "друге речення" ви маєте не увазі?
3. звичайно що web-aппи виконуються на вашому ПК! все що ви бачите на екрані вже завантажене на ПК, але ресурси та дані беруться з web.
4. коли я приходжу до друга я синхронізую свій аккаунт і у мене аж ні як не по іншому а саме так як на моєму власному ПК :)
5. ви наводите приклади про які я знав і користувався набагато швидше за вас, але спробуйте такі програми як Weatherbug, TweetDeck, aToDo або Quick Notes і ви побачите, що це не просто веб-сервіси у вікні браузера, а повноцінні додатки. Вони мають відмінний інтерфейс, вміють зберігати дані, дозволяють працювати в офлайні, на повну використовують Chrome API і, зрозуміло, можуть бути запущені тільки в цьому браузері. Саме за ними майбутнє.

почитайте цю статтю, можливо краще зрозумієте
MFX 10.12.2010 11:49
>про яке "друге речення" ви маєте не увазі?
"Користувач має доступ до власних даних, але не може управляти і не повинен піклуватися про інфраструктуру, операційну систему і власне програмне забезпечення, з яким він працює."
Ось це власне й відповідає на всі ваші аргументи.
>ви наводите приклади про які я знав і користувався набагато швидше за вас
Всі люди мають ~ однакову швидкість реакції в 200-220 мс. Але в цілому то я навів для прикладу й подібними речами не користуюсь.
MFX 10.12.2010 12:47

Вибачайте, не стримався =)
bordik 10.12.2010 16:47
я стомився пояснювати ... навряд чи це допоможе
+1webdevbyjoss 20.12.2010 11:17
пішов додавати свій сайт в "Chrome Web Store"....

гріх не скористатися послугами маркетологів такої солідної компанії... подобаються мені як веб-програмісту такі веб-направлені тенденції...

додати коментар: