RadioAfrica.org.ua

Останнім часом в інтернеті спостерігається справжній бум соціальних мереж. Не оминуло це і українську частину мережі (Енетрі тому приклад ;)). Сьогодні я хочу представити на ваш суд спільний з паном Posejdonet проект Радіо Африка.
Те що ви побачите перед собою — перша україномовна музична мережа, створена для того, щоб дати вам можливість поділитися тим найкращим, що обрав ваш смак і ознайомитися з тим, що обрали інші і полегшити вам пошук найкращої музики.
Я буду вдячний вам за будь-які коментарі і побажання, які ви залишите тут.

коментарі:

Денис Мінєєв 24.09.2009 09:02
Молодці! Безперечний плюс.
P.S. основа, якщо я не помиляюсь, LiveStreet?
Так, трохи допилений.
meako 24.09.2009 12:03
Моя думка:
Ще одна соціальна мережа на лайвстріті, яка не відомо чи комусь потрібна.

Чому так?
  1. Соціальних мереж вже і так надто багато. Ринок давно перенасичився
  2. Новини шоубізу освічуються з усіх боків достатньо активно
  3. Єдине що могло би зацікавити — це викладання лінків для скачування музики. Але тут копірайти і вся фігня, коротше запиляють швидко.
Ще думки:
  1. Дизайн слабенький. Немає єдності, прийоми які люблять Футуріко використані, але трохи невміло (ну і сам движок цьому сприяє)
  2. Великий плюс: проект український
  3. Великий мінус: не змогли придумати нічого нового
  4. Поки що не бачу чим можна привернути увагу аудиторії до проекту
Можете вважати мене критикантом, а на фразу „Такий вумний — зроби краще“ Лише скажу, що сам до кращого не додумувався, а реалізувати завідомо мертві ідеї — не хочеться.

Тож чистосердечно бажаю вам успіхів, хлопці, щоб ви розібралися з труднощами, і знайшли хорошу, родючу нішу для свого проекту.

PS. Може вам замість стартапу інвайта на dcdnet пробити?
deleted 24.09.2009 12:10
Ну і кину камінь.
Я взагалі не бачу можливостей нормальної реалізації саме соціальних мереж аудіо та відео направленості.
Для мене аудіосайт має давати можливість прослуховувати останні хіти з світу музику, сортувати треки по напрямках (не обов'язково завантажувати) і т.д. Це не, на мою думку, не зовсім ліпиться з концепцією соціальних мереж. Так само і відеосайт. На відеосайті мають бути трейлери, спойлери та інша відеофігня і з соціальною мережею це теж не зовсім грає...
Денис Мінєєв 24.09.2009 14:38
якщо цікаво, можу назвати гарний приклад музичної соціальної мережі — PROMODJ.
+1#1245 24.09.2009 15:16
1. Вище вказана (промо ДЖ) - музична мережа загалом для діджеїв.
2. Їй 4 роки. Ви спочатку бачили якою вона була?

РА немає обмежень у стильовій політиці - любите клубну музику чи то рок - вам сюди.
Пишете її самі ? будь-ласка, ось вам місце для якісної оцінки ваших робіт.

З.І. Критика - краще ніж її відсутність.
+1Денис Мінєєв 24.09.2009 15:25
1. :) а чого Ви так реагуєте? я ж відразу лише порадів за Вас. Бажаю вам розкрутитися до подібних меж. Посилання надав для прикладу Антону, не як противагу, а як гарний приклад :) ну погодьтесь, хоча і мережа має обмеження в стилістиці, та все ж має вже дорослий вигляд :)
2. Так, я бачив якою вона була, адже давно користуюсь музикою з цього ресурсу, свіжо, жваво, мені подобається. IMHO.

P.S. а взагалі, бажаю розвитку Вашому проекту :) Просто не все відразу з'являється, і дивіться на речі конструктивніше :)
deleted 24.09.2009 15:29
Основною фічею цієї мережі є можливість прослуховування музики в своєму плеєрі, ексклюзивні треки і т.д.
#1245 24.09.2009 16:44
#1245 24.09.2009 16:42
Денис Мінєєв 24.09.2009 17:41
ну так знов побажаю відповідного зросту :) щоб вже закріпити вищесказане :)
+1#1245 24.09.2009 13:54
Гм... відповім так :

Навіщо тоді вконтактє коли є фейсбук, навіщо коннект.юа коли є вконтактє.

навіщо енетрі коли існує хабр.

але вони мають успіх.

З.І. Радіо Африка не виникло спонтанно. Її пропроектовано було кілька років тому, отож деякі ідеї в нас є, тим паче РА не створено з нуля - в неї переїхало декілька середніх і відомих сайтів муз. спрямування.
+3Володимир 24.09.2009 14:37
Дякую Вам за Ваш проект! Надіюся, згодом у вас буде багато інформації про українських не попсових виконавців (Фліт, Брем Стокер, Kind of Zero)! А то зазвичай кругом рулять "популярні" артисти :(
#1245 24.09.2009 15:12
-2meako 24.09.2009 20:36
Вконтакт непотрібен.
Він вчасно зайняв вільну нішу на території СНГ, першим за фейсбук, будучи його повним клоном. Ви в ніші музичних ресурсів — далеко не перші.

Енетрі поки що не має успіху.
В моєму особистому баченні (і відношенні) — в енетрів є родзинка, це не тупий клон. Це свої, оригінальні ідеї і можливо навіть поставлені цілі. Я часто з ними не погоджуюся, але вони є і це вже дуже круто.
Існує та ж „розробка“ — прямий україномовний клон хабру, він мене не приманює, бо зроблений на лайвстріті і не приносить нічого нового.
В енетрів — свій двигун і відчуття свіжості.

За вашим проектом я цього не бачу. Якщо буде якась родзинка,не обов’язково щось революційне, просто таке чого нема в інших, щось здатне привернути увагу — буде чудово.

З.І. Радіо Африка не виникло спонтанно. Її пропроектовано було кілька років тому, отож деякі ідеї в нас є, тим паче РА не створено з нуля - в неї переїхало декілька середніх і відомих сайтів муз. спрямування.

Що ж ви не кажете? А чого так довго чекали, лайвстріту? Функціонал і контент що я зараз бачу, можна вдвох за 2-3 дні наваляти і закинути.
Як же так переїхали сайти, якщо там всього 8 користувачів зареєстровано? Чи це були мертві (ваші?) сайти?
Давайте вже поменше слів, і більше діла.

І будьласка, моя вам порада, поспілкуйтеся з якимось дизайнером. Я теж можу висловити свої зауваження по дизайну, але я по перше вже і так багато нагородив, а по друге попри те що вважаю себе компетентним в цій сфері, насправді таким не є.
#1245 25.09.2009 08:51
meako 25.09.2009 09:43
Моїх сайтів?
1. Я не дизайнер. Я справді погано вмію зробити щоб було красиво, тому останнім часом не пхаюся це робити. Але я добре бачу, де красиво, а де ні, маю розуміння цих речей, попри те що немаю образотворчого таланту.
(хоча скажімо, міг би зробити краще ніж те що є зараз на РадіоАфриці)

2. Я жоден зі своїх сайтів не вважаю верхом досконалості. Окрім того, мало який з них досі живе.
А приклади чужих сайтів з якісним дизайном думаю ви і без моєї допомоги можете подивитися.
(хоча, якщо наполягаєте, я можу поритися в архівах і викласти на ваш осуд те, що в плані дизайну робив особисто я, але попрошу не шукати там досконалості)
#1245 25.09.2009 11:04
meako 25.09.2009 11:25
Є люди яким пофігу на дизайн. Є люди, які не шарять.

Кажу ж бо, знайдіть дизайнера нехай він висловиться. Як людина компетентна.
Як своїх нема, то в інтернеті пошукайте? Лєбєдєву думаю слати немає сенсу, буде дуже довго, а от Миші в потрошилку — можна спробувати.
#1245 26.09.2009 09:55
+1meako 26.09.2009 12:14
Вірю. Тому й кажу, з поганим дизайном можна жити. І навіть вирішувати важливіші проблеми. Що правда тоді дизайн так і залишиться поганим.
meako 24.09.2009 20:39
Та, я недогледів. Не бачив жодної здорової людини, яка користується коннект.юа. Я гадаю що він — повна лажа.
#1245 25.09.2009 07:40
meako 25.09.2009 09:47

Для вас скажімо 4 сайтів мало?.. РА відкрито 3 дні. ви думаєте туди одразу хлине потік користувачів?..

Тоді в чому полягає злиття? Я оцього конкретно не зрозумів.

P.S. На якому двигунці створено сайт це звісно важлива тема, але не головна. Є люди, які наповнюють сайт контентом.

Звісно ж. Двигун абсолютно не має значення. Світом править контент.
(хоча, така махіна як Лайвстріт накладає деякі обмеження на розвиток функціоналу, рано чи пізно можна впертися в те що простіше переписати движок з нуля, ніж колупати його.)
#1245 25.09.2009 11:06
meako 25.09.2009 11:27
Ну то може поясніть?:)
+1Володимир 25.09.2009 11:49
"Гугл - не перший пошуковик, гмайл - не перший поштовик, майкрософт - не перший виробник ОС" (с) Забув :)
Суть в тому, що новий сервіс ЗАВЖДИ має шанс перевершити існуючі.
meako 25.09.2009 12:25
І чим ви збираєтесь перевертати? :)
Володимир 25.09.2009 12:27
Час покаже ;)
meako 25.09.2009 12:42
Якщо не хочете казати, то хоч скажіть, а ви самі знаєте?
-1#1245 26.09.2009 17:52
meako 26.09.2009 21:54
Мені подобається енетрі,
Хабр, проекти Футуріко, САЛ, дизайнерські блоги, Яндекс, холодний чай з нерозмішаним цукром на дні і ще багато-багато всього.
Я не обділений нічим, я просто висловлюю те що думаю. Похвалити вас завжди встигнуть(можливо навіть дупу полизати), і повірте, я погоджуюся з усіма плюсами РА, яких не заперечив. Іншими словами, мені навіть РА подобається (ну, якщо не подобається, то принаймні пофігу), я просто бачу деякі речі які можна було б змінити на краще. Не подобається як я їх викладаю? Даруйте.

Чого я досяг? Нічого, чим би збирався вас здивувати. Я досяг того що щасливий і задоволений своїм життям, працюю над тим що мені подобається і маю кохану людину. Це для мене головне.
Чого досяг в Айті/Інтернеті? Справді мало: зібрав команду і наваяв парочку сайтів для людей, згенерував трохи непоганого і корисного контенту на деяких ресурсах, розробив BDD-тулзу яка є клоном Cucumber під python, але от ніяк не зареліжу її в опенсорц.
meako 26.09.2009 21:58
І взагалі, я задав конкретне питання, мені справді цікаво, який козирний туз в рукаві у РадіоАфрики призначений для перевертання світу.
А ви тут на особистості з’їхали.
#1245 27.09.2009 09:24
+2Володимир 25.09.2009 15:07
Я одне знаю точно: здорова конкуренція - то рушій прогресу.

додати коментар: