Точка G (Джі)

З приємністю хотіли б поділитися зі спільнотою ще однією хорошою новиною — на Енетрі додано додаткову точку входу (запасні двері) з метою більш зручної та "альтернативної" авторизації на сайті.

Причому авторизуватись на Енетрі тепер можна навіть без пароля. Себто представитись все ж буде потрібно, але власне Енетрі-пароль для цього ніяк не використовується. Більше того, наголошуємо, що вашого власного пароля ми навіть не знатимемо... Жодним чином!

Механізм альтернативного турнікету "G" дуже простий — на ньому вільно приймаються перепустки від Google. Ймовірно, ви вже навіть десь чули про існування цієї досить широко відомої у вузьких колах компанії — займається пошуком в цифровій мережі Інтернет і таке інше.

Перепусток типу "G" на Енетрі приймаються дві різновидності:
  1. обліковий запис Gmail
  2. обліковий запис Google
В силу певних причин сміливо припускаємо, що перепусткою типу G-1 вже зараз диспонує переважна більшість учасників спільноти. Себто вона у вас точно є, якщо ваша email-адреса закінчується на @gmail.com, наприклад.

При необхідності, перепустка типу G-2 створюється за лічені хвилини (секунди?) на будь-яку чинну адресу електронної пошти. Рекомендується у випадках, якщо поштової скриньки на Гуглі за дивним збігом обставин у вас ще немає.

Спробувати цієї штукенції в дії можна вже зараз:Або через праву колонку на цій звичній сторінці: /login/

Зверніть увагу, що принаймі один (перший) раз авторизуватись з Енетрі-паролем все ж залишається необхідним та обов’язковим. Оскільки ваш новостворений обліковий запис на Енетрі спочатку таки потребує самого факту активації.

P.S. Мрії збуваються, №3 :)

доповнення:

За допомогою перепусток типу "G", на Енетрі вже можна не лише авторизуватися, але й зареєструватися. Детальніше →

коментарі:

+1Денис Мінєєв 16.09.2009 10:03
Та ось про й що таємнича розмова... :) Зручно :)
deleted 16.09.2009 11:53
Хороша новина. А то кожен раз шукати пароль для входу якось незручно.
meako 16.09.2009 14:21
Ви не зберігаєте паролі у браузері?
+1deleted 16.09.2009 14:22
Ні, я параноїк :D
meako 16.09.2009 14:25
Тоді справді незручно.
Володимир 23.09.2009 12:08
<іронія>Ну так він же windows-user :)</іронія>
deleted 23.09.2009 12:59
Who cares? Windows/Linux/Mac/Solaris. В любому випадку я не зберігаю паролі у браузері (і у маку теж).
Володимир 24.09.2009 12:53
Ну я зробив такий висновок, прочитавши про ваш джентльменський набір софту ;)

А я зберігаю паролі і у лінуксі, і у вінді. Головне - пароль на ваш профіль користувача, ІМХО.
deleted 24.09.2009 13:44
Ну так, я користуюсь віндою. Але чому це іронія? Я це визнаю і ніяким чином не соромлюсь.
А пароль на користувача в мене не встановлений. Я тримаю UAC увімкненим.
Володимир 24.09.2009 14:11
Та я мав на увазі, що ніхто чужий не буде під моїм аккаунтом сидіти не знаючи пароля на вхід в операційну систему. А кожен раз вводити пароль на ту купу сайтів, де я зареєстрований - це втомлює :)
Володимир 24.09.2009 14:13
Ах і про іронію :)
Можливо, ви остерігаєтесь злих вірусів з платформи віндовс, які крадуть кукіси і паролі через дірки у веб-браузерах?
deleted 24.09.2009 15:32
Я остерігаюся всього що може вкрасти пароль до моєї поштової скриньки.
+2meako 16.09.2009 14:16
Гарно.

Якщо вже пішла така п’янка, то можна прикрутити openid. При функціоналі з google-account воно прикручується елементарно просто, оскільки працює абсолютно за тим же принципом. (а якщо бути точним, то google просто є ще одним провайдером openid)
MFX 20.09.2009 11:54
Підтримую)
Дайош повноцінний OpenID! Бо в мене OpenID співпадає з іменем сайту, а інший використовувати не хо :)
+2Enetri 19.09.2009 11:30
Дайош більше публікацій на Енетрі, хороших і різних!

Чи де тут у вас записують у чергу на першоквітневі лозунги? Даруйте, якщо помилилися топіком :)
+1mrgall 19.09.2009 08:13
Повністю підтримую, підтримка звичайного OpenID було б дуже добре :)
deleted 19.09.2009 10:31
Даєш нормальну тривалість сессії. Кожен раз входити після закриття переглядача досить незручно.
Enetri 19.09.2009 11:27
Цим повідомляємо, що в результаті проведеної експериментальної перевірки було виявлено, що чекбокси опцій типу тримати ці двері відчиненими? при Енетрі-логіні та Залишатися в системі при Гугль-логіні телепатично обиратися й справді чомусь не хочуть. Підтверджуємо той прикрий факт, що їх дійсно необхідно вказувати виключно в явний, ручний спосіб.

Приносимо свої вибачення за можливі незручності,

Адміністрація
deleted 19.09.2009 14:41
Хм, це якось дивно. Я, для входу, клацаю на лінк "відкрити спеціальною перепусткою" та автоматично логінюся. Якщо гугловські логін та пароль треба вводити в звичайні поля входу тоді все зрозуміло, але мабудь про це треба явно написати на сторінці входу, так само як підкреслити лінки в HTML-розмітці.

І до речі взіємодію з юзерами вже давно потрібно робити через libastral, так можна уникнути лишнього менінгіту… ;)
Enetri 19.09.2009 16:34
Якщо гугловські логін та пароль треба вводити в звичайні поля входу
Ні, цього робити не потрібно! В жодному випадку! Це явно написано в анонсі.

Якщо ви хочете, щоб сесія на Енетрі не закривалася при закритті браузера, для цього є проста можливість: на формі Енетрі-логіну явно це вказати.
так само як підкреслити лінки в HTML-розмітці
1. Віримо, що всі, хто хоча б мінімально розуміється на предметі HTML-розмітки, зможуть легко і без жодних проблем розібратися в існуючій панелі тегів.
2. Всім решта ми просто не рекомендуємо використовувати HTML-розмітку, при написанні коментарів як мінімум.
3. У подібний спосіб візуалізації ми цілком свідомо заохочуємо не вживати зайвого гіпертексту (a) без необхідності і (b) без чіткого усвідомлення, що саме ви робите.
deleted 19.09.2009 16:36
Тобто мені потрібно поставити галочку "Тримати двері відчиненими" перед кліком на лінк?
Enetri 21.09.2009 07:40
Антоне, це два різних способи авторизації на Енетрі. Сесії можуть автоматично пролонгуватися при Енетрі-логіні. При Гугль-логіні вони потребують зайвого кліка, принаймі так є зараз. Можливість вибору найбільш зручного способу (та бажаного результату) у вас є.
deleted 19.09.2009 16:41
І Ви мабуть не зрозуміли мою точку зору на рахунок редактора.
Кожен з елементів: <a> <img: left center right> <blockquote: cite> <q> і т.д. має бути підкреслений не тільки в наведеному стані, але і в не активному. Це звичайно лише моя думка, але я неміг доперти, що це посилання до прямого вказання цього Денисом (і не я один).

додати коментар: