Vox Populi →  Книга відгуків і пропозицій. Частина 1

Процес Поступового Вдосконалення будь-якого проекту не має меж…
І проект Енетрі - аж ніяк не виняток з цього емпіричного правила :)
Адміністрація


Отже, цю спеціальну тему призначено для обговорення всіх актуальних/поточних питань розвитку проекту. А також для будь-яких інших видів мозкового штурму.

P.S.

Звичайно, при необхідності ви можете виносити найбільш важливі питання чи пропозиції одразу в окремі публікації. Якщо вони, на вашу думку, дійсно потребуватимуть більш грунтовного обговорення всією спільнотою Енетрі.

доповнення:

Логічне продовження: Книга відгуків і пропозицій. Частина 2

коментарі:

+1b2032531 17.08.2009 14:27
<a href="http://beta.enetri.com/2009/06/08/1.html#comment73">Продовжимо</a>:)

11. Інвайти в поточному вигляді — ні на що не здатні.
По перше — на головній висить мультипаспорт, та це фігня.
Основний фейл — це те, що зарегавшись по інвайту, ти автоматично отримуєш сім інвайтівв своє розпорядження.

Якщо ви інвайтами хотіли захиститися від атак ботів/тролів/чого завгодно, то у випадку такої оказії вам це нічого не дасть.

Бо маючи по суті один інвайт, можна зарегати скільки завгодно народу (кожен зареєстрований приводить за собою 7 людей, кожен з яких приводить ше по сім і так далі.)
Поки що краще інвайтів працює принцип невловимого джо.

12. Присилати імейли в KOI8?!? (реєстрація). На дворі же двадцять перше століття!
meako 17.08.2009 14:30
Цей акаунт я створив з одноразовою поштою, щоб пересвідчитися в тому що інвайти дають одразу після реєстрації.
Адміністрація може видалити його, щоб не було підстав звинувачувати мене у віртуалах та накручуванні рейтингу.
+1Enetri 17.08.2009 15:17
Якщо бажання отримати Cеппуку на Енетрі дійсно є і воно велике - сама спільнота може цьому легко допомогти шляхом мінусування .) Адмінь!

N.B. Проте ми наполегливо не рекомендуємо зловживати подібними експериментами. Розбору польотів та довгого виясняння, чи це були навмисні дії чи лише тренувальні - потім може не бути взагалі...
+1meako 17.08.2009 18:08
Попрошу аргументувати мінусування коментарів. Окрім того що ви бачите червону циферку, що ще спричиняє вас натиснути мінус?

В коменті мирно описана дірка в системі.
Те що він написаний від лівого акаунту — моя помилка, забув перелогінитись:)
Зараз до нього доступу я не маю, бо пароль не запам’ятовував, а 10-хвилинна пошта вже давно згоріла.
+1Enetri 18.08.2009 06:52
Якщо ви дійсно вважаєте, що знайшли "діру в системі" - чи не коректніше було б спочатку повідомити про це нас? Адже в пристойному товаристві чомусь так прийнято... Чи Енетрі мають бути вийнятком з цього правила?
+1meako 01.09.2009 05:06
Вибачте, гіркий досвід. Адміністрація користувацьких сайтів завжди краще і швидше реагує на пости які мозолять очі, аніж на тихенькі листи в саппорт.
Плюс, це все ж таки книга відгуків і пропозицій:) Ось і маєте відгук на систему інвайтів.

Надалі я постараюсь уникнути постів такого характеру.
+1Enetri 04.09.2009 10:00
Питання безпеки дійсно є ключовими - ви й самі це добре розумієте. Але той факт, що деякі "запобіжники" на Енетрі (при легкому побіжному "тестуванні") не є видимими - ще зовсім не означає їх відсутності...

Зараз ситуація вже дещо змінилася - проте й надалі ще не час для більш розлогих коментарів по цьому питанню. Оскільки не виключаємо теоретичної можливості, що вони і далі певним чином задіяні. Чи дійсно це так - докладно невідомо. )

Надалі я постараюсь уникнути постів такого характеру.

Дякуємо за розуміння. Ми завжди готові уважно вислухати ваші зауваження чи думки в приваті - особливо якщо це стосується тем "спеціальних".
Думаю, логічно було б видавати інвайти "за заслуги" - тобто за 5 ( чи там 10) баллів рейтингу - один ( чи сім))) інвайтів.
+1Enetri 18.08.2009 07:11
Є два можливих варіанти "світлого майбутнього", оптимістичний та більш реалістичний:

1. запрошення, реєстрація і подібні Зайві Речі будуть скасовані взагалі
2. запрошувати нових учасників матимуть змогу лише енетріанці з достатньо високим рейтингом рівнем суспільної довіри

Час покаже...
-5on.igor 17.08.2009 22:06
+2StarWolf 18.08.2009 07:10
Кнопочки "+" та "-" варто приховувати після голосування завжди, а не тільки до наступного оновлення сторінки.
+1Enetri 18.08.2009 07:33
З часом цю "опцію" планується вилучити, принаймі частково. А зараз все згідно стародавнього програмістського прислів’я: "This is not a bug, it's a feature" .)
+1didaio 18.08.2009 23:44
Кілька зауважень, які виникли під час першого користування:

* блимання кнопок під коментарями під час прокрутки сторінки. вони завеликі, з’являються з відчутною паузою та ще і не тоді, коли треба. можливо їх варто зробити меншими і постійними або вдосконалити скрипт.

* дратує, що після реєстрації (не знаю чи змінюється це в подальшому) коментарі можна залишати раз на 5 хвилин. розумію, що це такий захист від спаму, але він вбиває увесь початковий запал і зменшує активність. адже коли я зареєструвався, починаю оглядати сайт, бачу новини, у мене виникають думки і я хочу ними поділитися. старі користувачі мали змогу робити це в прямому ефірі, тобто робити менше коментарів поспіль, а в мене одразу багато інформації для коментування, тож природно, що захочеться писати багато і часто ;)

* "інформашкі", що з’являються у правому верхньому куті, для мене малопомітні. Я звернув увагу десь на 3 раз.
+1Enetri 19.08.2009 07:45
Щодо свободи дій та інших [технічних] обмежень:

1. Всі новоенетріанці піддаються (a) вимушеній, (b) доцільній та (c) достатньо поміркованій "дискримінації"
2. Прерогатива рішення, скасовувати ці обмеження (чи навпаки, їх збільшувати) належить самій спільноті Енетрі

Оскільки на початку спільнота про вас ще нічого не знає, тому рівень довіри (відповідно - можливостей) теж не може бути занадто великим. Певний кредит довіри отримують всі новачки, проте більший - необхідно вже заслужити.

А вже коментарями чи публікаціями - це на ваш вибір. До речі, по цьому ж лінку є детальніше тлумачення самого рейтингу Учасника - себто тієї абстрактної "зеленої цифри" у вашому профілі :)
+1didaio 19.08.2009 00:10
При реєстрації та у листі, який приходить після неї, зустрічається "будь-ласка", правильним буде писати це двома окремими словами - "будь ласка".
Enetri 19.08.2009 06:45
Вже не зустрічається... А на support’і чомусь твердять, що можливо ніколи навіть і не зустрічалося - але будуть завжди раді вашим листам .)
Добридень, шановні :)
Можливо я скажу "не в тему", якщо так трапиться, виправте мене, але чи можливо виправити слово "гудзик" на "ґудзик" у словосполученні "Наш гудзик", адже другий варіант правильний.

Дякую за увагу :)
Enetri 20.08.2009 15:11
нероздільна сума з 961 пікселя 
та рівно 252 кольорових байтівДля більшої лаконічності кнопку вже перейменовано на:
"Нероздільну суму з 961 пікселя та рівно 252 кольорових байтів"

:P
Дякую за таку змістовну назву :)
#1245 20.08.2009 18:55
Enetri 21.08.2009 16:15
Процес Вдосконалення (див. вище) хоча і є невідворотнім, але таки суть ...Поступовим. І відбувається він, як правило, у наступній закономірній послідовності:

1. Головні_Речі.js
2. Світле_Майбутнє.js
+1#1245 21.08.2009 21:41
Раз у вас роботи забагато, то я вам допоміг )

http://rapidshare.com/files/269975023/article.zip.html

В архіві 2 файли: файл article.js це змінений оригінальний файл із папки "/js/820/article.js", його треба покласти туди замість старого. Файл article_add.js можна покласти туди ж і в header.php (чи що там у вас)) між тегами "meta"
вставити код виклику цього файлу:

<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="4_files/article_add.js"></script>
Enetri 22.08.2009 08:10
Перші паростки майбутнього Легкого та Зручного Колективного Енетрі-Редактора імені Побажань Трудящихся та Народної Творчості? :)))
Enetri 22.08.2009 08:15
Так, немає нічого неможливого (ну майже немає, якщо бути точними:)

https://addons.mozilla.org/uk/firefox/addon/748
http://www.opera.com/browser/tutorials/userjs/
#1245 22.08.2009 10:09
Enetri 22.08.2009 11:52
:P
#1245 23.08.2009 11:46
+2slik 22.08.2009 11:03
Ви б не хотіли, на основі апі твіттера, повідомляти про нові статті на
енетрі ? по моєму, це доволі зручно, коли мені на твіттер приходить
інфа про нову статтю. а ще краще, коли дві категорії: всі, і тільки
ті, шо на головну виходять. інфа про любу свіжододану статтю попадає в
один аккаунт твіттера, а коли вона набирає голосів і вискакує на
головну, про це повідомляється через інший аккаунт. то не ускладнення, а
просто комусь хочеться читати тільки визнані статті, а комусь взагалі
все :) от..
jin 22.08.2009 11:20
а ще краще, коли дві категорії: всі, і тільки
ті, шо на головну виходять. інфа про любу свіжододану статтю попадає в
один аккаунт твіттера, а коли вона набирає голосів і вискакує на
головну, про це повідомляється через інший аккаунт. то не ускладнення, а
просто комусь хочеться читати тільки визнані статті, а комусь взагалі
все :) от..

Так-так, підтримую. При чому мова не просто про твіттер, а взагалі про підписку. Наприклад я користуюсь Google Reader'ом, а канал Енетрі присилає мені лише статті, які я вже давно прочитав. А нові так чи так потрібно шукати в Новинах.
Enetri 22.08.2009 11:51
+1Enetri 22.08.2009 11:50
За щасливим збігом обставин на Енетрі така можливість вже існує → http://beta.enetri.com/feed/new/
+2jin 22.08.2009 13:02
Оу, тоді спасибі =)
+1SqREL 25.08.2009 10:19
Хотілось би бачити bb код замість звичайного html. Ну або на крайній випадок просто реалізувати редактор. Думаю це б полегшило життя користувачам при написанні статей та коментарів
Enetri 25.08.2009 12:17
under construction...
+1meako 01.09.2009 05:02
Хотілося б бачити markdown замість морально застарілих bb-кодів. :Р
Або хоча б спрощену wiki-formatting на подобі trac`івської.
:)

Але останнє слово всеодно за адмінами.
slik 27.08.2009 08:03
Знаєте.. Останнім часом я не можу знайти ніде на сайті лінку "Вхід".. Мене клинить ?
Enetri 27.08.2009 15:33
Opera 9.80, так? Спробуйте інвалідувати кеш, ним часами грішать всі переглядалки. В подібних випадках вартує просто перевірити вигляд сайту в будь-якому альтернативному браузері - методом компаративного аналізу :)

Хоча ця "прикрість" може мати ще й одну досить тривіальну причину: банально вимкнений JavaScript. Але тоді б на місці /login/ мала висіти спеціальна червона табличка з попередженням.

Якщо ж нічого не получиться - пишіть нам на support, спробуємо допомогти.
+4alex32102 03.09.2009 14:32
Хотілося б мати змогу додавати статті у "улюблене". дуже приємна річ.
didaio 19.09.2009 17:31
Ну що ж, розпочну ;)
  1. На сторінці обговорення є одне постійне поле "Додати коментар", але також відкривається додаткове при натисканні "Відповісти" під іншим коментарем. Якщо відповідати на останній коментар у темі або в темі небагато коментарів, то існування двох полів збиває з пантелику. Гадаю, краще прибирати основне "додати коментар" при натисканні "відповісти".
  2. в центрі управління не завжди відображається кількість запрошень (у дужках після відповідного посилання). на жаль, не можу побачити від чого це залежить, але шлях дій такий. Заходжу у мій центр, не бачу кількості доступних запрошень, заходжу за посиланням "запрошення", повертаюся в мій центр, оновлюю сторінку і бачу кількість запрошень. Іноді, при першому заході до ЦУ кількість запрошень також відображається.
  3. вже другу добу я бачу напис "ви використали ліміт публікацій". Це так і має бути? Де ознайомитися з лімітами?
  4. при використанні енетрі-редактора натискання на теґ призводить до перелистування на початок текстового поля. якщо тексту багато, доводиться використовувати скролінг, щоб побачити місце встаки теґу (курсор лишається на потрібному місці). Звісно, можна одразу почати набирати необхідний текст, але переміщення на початок збиває з пантелику. Я звик бачити місце, в якому пишу.
  5. хочеться мати панель управління коментарями "відповісти, + / -" в абонентській скриньці.
І трошки докладніше про ще одну пропозицію.

Для мене не дуже зрозуміла классифікація записів на енетрі. Оці розділи, підрозділи, головні мітки і просто мітки змішані в один рядок кожного разу вводять у ступор. На мою думку доцільніше, якщо адміністрація ще не наважується на створення окремих блоґів, роз’єднати мітки і розділи та зробити їх вичерпний перелік.
Наприклад, створити спадаюче меню "Категорія" з пунктами, які відповідають чинним 5 секціям. Залежно від вибору секції з’являється інше спадаюче меню з переліком "блоґів" (тобто, на заміну головній мітці). І залишити поле "Мітки", в якому користувач на свій смак вказує довільні теґи.
Звісно, це неідеальна схема і трохи складна для розуміння, але краще, ніж те, що зараз.
didaio 19.09.2009 17:38
Додаток до 5. Не лише в абонентській скриньці, а й на сторінці "Коментарі".
+1meako 24.09.2009 11:48
Реквестую можливість ставити негативні оцінки коментарям акаунту №1 (Enetri). Що це за гра така, притворна демократія, чи як? Якщо спільнота не погоджується з адміністрацією, то вона повинна мати право голосу.
Enetri 24.09.2009 14:00
1. З етичних міркувань цей службовий акаунт не приймає участі в жодних рейтингах на Енетрі
2. З тих же міркувань на Енетрі не рекомендується голосувати "проти" лише тому, що ви незгодні з чиєюсь висловленою точкою зору
3. Правило №2 стосується не лише акаунту №1

Більш детальніше це викладено ось у цьому анонсі. Та в очікуваних незабаром анонсах стосовно рейтингової системи Енетрі.
meako 24.09.2009 20:16
Тоді будьласка вимкніть і позитивні коментарі для нього. Якось некрасиво виходить, нє?

Під „не згодністю“ я мав досить широкий діапазон вражень та відношень, зокрема: якщо дії акаунту мене ображають, я вважаю його висловлювання аморальними, зневажливими і т.п.
Enetri 25.09.2009 06:50
Андрію, вашу енергію, та в конструктивне та професійне русло :) Якщо ви дійсно вболіваєте за успішність проекту... Віримо, що це дійсно так і є :)

А з правилами на Енетрі можна погоджуватися чи не погоджуватися, вони можуть бути більш поблажливі або й зовсім навпаки. Але вони однакові для всіх. І можливість голосування за обліковий запис №1 ніхто й ніколи не скасовував, принаймі нам про це нічого не відомо. Рейтингова система дозволяє в цьому досить легко пересвідчитися.

P.S. А "випадкові мінуси" на Енетрі й справді недавно скасовано як клас, і це дійсно факт. Сподіваємося, що досить позитивний!
meako 25.09.2009 09:35
Андрію, вашу енергію, та в конструктивне та професійне русло :) Якщо ви дійсно вболіваєте за успішність проекту... Віримо, що це дійсно так і є :)
Конструктивне та професійне русло вимагає більшої концентрації енергії, більш тривалої та якісної підготовки до її застосування. Зараз у мене є багато джерел примінення конструктивізму, важливіших в особистому плані ніж цей проект.

Але вони однакові для всіх. І можливість голосування за обліковий запис №1 ніхто й ніколи не скасовував, принаймі нам про це нічого не відомо. Рейтингова система дозволяє в цьому досить легко пересвідчитися.
Ну от дивіться, тисну я мінус вашому акаунту, він з’являється. Перезавантажуємо сторінку — мінусу нема!
А плюси залишаються!

Про „випадкові“ мінуси мова не йде. Їхнє впровадження було хорошим рішенням.
Enetri 28.09.2009 07:50
А плюси залишаються!
От справді, яка прикрість.. .)

Але ви вже й самі здогадалися, що це був явний "почерк" кешу, правда?
Enetri 28.09.2009 07:53
Так, на Енетрі дійсно застосовується багаторівнева система кешування, в тому числі і для рейтингової системи. Всі результати голосування фіксуються в базі даних миттєво і безповоротно, а вже результати підсумкового "волевиявлення" справді можуть виводитися ще попередні, принаймі протягом кількох наступних хвилин.

Проте система голосування, в будь-якому випадку, одразу повідомляє, що ваш голос було успішно зараховано.
meako 25.09.2009 09:57
Дякую.
jin 24.09.2009 12:06
Непогано було б зробити відкриття посилань у новій вкладці при лкм. А то хочеш глянути на джерело - пкм/у новій вкладці.
deleted 24.09.2009 12:11
А хіба натискання на колесо миші не відкриває нову вкладку з лінком на який натискають? Мені здавалось так є у всіх сучасних переглядачах.
jin 24.09.2009 12:15
А може у мене колеса немає?)) Відкриває, просто лкм звичніше.
deleted 24.09.2009 12:36
Я вже звик тицяти по лінках колесом миші.
Enetri працює на Google Application Engine :D
meako 24.09.2009 20:21
Якщо вже так незвично, то налаштуйте свій браузер, щоб усі посилання відкривались у нових вкладках.
meako 24.09.2009 20:19
НІ В ЯКОМУ РАЗІ!!!

Користувач повинен вибирати сам чи відкривати йому у новій вкладці, чи в цій. Вчіться користуватися коліщатком або шіфт+клік(нове вікно) ктрл+клік(нова вкладка).
jin 24.09.2009 21:49
Така категоричність лякає аж. Справа не у вчіться. Джерело - це інший сайт(зазвичай), а інший сайт повинен відкриватись, не закриваючи при цьому поточний. Звичайно це імхо, але так "естетичніше", скажімо так.
meako 25.09.2009 05:11
Так не естетичніше. Це тільки дратує і бісить, коли сайт сам лізе у нову вкладку, при тому що його туди не кличуть.

Одне з фундаментальних правил юзабіліті: не вказуйте користувачеві що робити, і не робіть того чого він від вас не чекає.

Коли я (типовий користувач) клацаю лівою клавішею на посиланні, я чекаю стандартної поведінки, тобто завантаження у тій же сторінці, а не відкривання нових вкладок.
deleted 25.09.2009 05:58
Піктограма нового вікна/вкладки (як в Wikipedia) врятує Вас.
+1Enetri 25.09.2009 06:44
Пропозицію (у версії, запропонованій Антоном) занесено до "дорожньої карти". Хоча, зі зрозумілих причин можливості, не в самий перший її ешелон.

P.S. Ідейну суперечку (та інші форми категоричності) пропонуємо на цьому вважати вичерпаними.
+1Enetri 28.09.2009 14:36
Проблему — вирішено,
в спосіб досить елегантний :)
+1meako 28.09.2009 09:41
Можете вважати за привередливість.

Циферка яка з’являється біля «абонентської скриньки» — це просто чудово. Скоро мені почне подобатися навіть більше ніж повідомлення на імейл.
Єдиний недолік, в мене вона з’являється не одразу при заході на сайт, а після декількох переходів по сторінкам. (і після перегляду нових відгуків також деякий час не змінюється)
Тож такий собі супер-мінорний баг.
jin 29.09.2009 05:19
Підтримую, виправляйте))
Enetri 29.09.2009 06:57
Прохання не поспішати критикувати нові опції на Енетрі, ще до їх офіційного анонсу :)

Оскільки вони не лише, очевидно, можуть бути змінені — але навіть виглядати для різних учасників можуть дещо по-різному. Та й доступними можуть бути далеко не всім, заким перебувають в статусі експериментальному...
meako 29.09.2009 08:16
Тому і кажу, що на моє зауваження можна не зважати:)
jin 29.09.2009 19:06
Це не зловісна критика, а лиш дружнє підкреслення неточності :)
ЩеОдин 29.09.2009 15:34
Enetri 30.09.2009 06:55
Наперед відомі лише мінімальна (5 хвилин) та максимальна (10 днів) величини цього загадкового інтервалу пізніше.

Все решта залежить вже від дій самої спільноти. Даруйте, але прогнозування того моменту часу, коли саме вашу попередню публікацію буде схвалено, і чи відбудеться це взагалі — справа складна і невдячна одночасно.
-2ЩеОдин 30.09.2009 17:54
+2Денис Мінєєв 30.09.2009 20:18
даруйте, але це Ви не зовсім уважно прочитали відповідь. :) Адже, Вам відповіли, що кожен член спільноти має право запостити певну кількість нових матеріалів, і доки хоч один з них не набуде кінцевого кольору (червоного, кольору №345), що може відбутися після того або як спільнота прийме Ваш матеріал, що може відбутися протягом 5 хвилин, або Ваш матеріал протягом 10 днів не набере необхідну кількість голосів, та розчинитися десь у далекій невідомій Ентропії ( © Enetri ), саме тоді Ви зможете продовжити... І тому Вам і порадили писати авторські матеріали чи передані з інших мовEnetri).
ЩеОдин 30.09.2009 21:16
Enetri 30.09.2009 07:50
Зверніть увагу на один [дуже] важливий момент:

Рейтингова система Енетрі спеціально проектувалася таким чином, і це (на щастя:) знаходить своє підтвердження в реальній практиці, що в першу чергу спільнотою Енетрі схвалюються власне авторські матеріали. Тобто написані вами власноручно, чи власноручно перекладені з інших мов.

Тому зосереджуватися рекомендуємо в першу чергу власне на них. Тим більше, що для них подібні обмеження щодо ліміту публікацій є практично неістотними. Оскільки навіть сама процедура їхнього схвалення вже зараз займає від кількох годин до кількох десятків хвилин. Правило імені Чарлза Дарвіна в дії, якщо хочете :)
Enetri 30.09.2009 07:55
До речі, хоча це вже теми зовсім не стосується, але кажуть, що останній був дальнім нащадком Ярослава Мудрого, по лінії його середньої дочки Ганни. Даруйте за офтопік :)
ЩеОдин 29.09.2009 15:35
1000 символів для новини замало, ще й службова інформація (розмітка) "з'їдає" це число.
Enetri 02.10.2009 12:55
Новина, по своїй природі, річ достатньо лаконічна. А півсторінки умовного "друкованого тексту" - це досить таки багато знаків. Для ситуацій, якщо (дійсно важливої) інформації є значно більше, на Енетрі передбачено окремий формат публікацій: /my/article/
+2meako 04.10.2009 08:11
В звязку з виникненням оффтопікових обговорень, та просто прямого спілкування між користувачами, як тут, пропоную вводити систему інбоксів, чи принаймні внутрішньої енетріанської пошти, або чогось на подобі.
+2Enetri 04.10.2009 08:22
under construction...
+2meako 04.10.2009 22:59
Ще раджу робити якісь окремі вікі-сторінки, бо накопичення важливої інформації в різних закутках сайту по постах і коментарях рано чи пізно викличе хаос, як в головах у користувачів які хочуть з цим розібратися, так можливо і у адміністрації.
deleted 05.10.2009 05:18
З цим абсолютно згоден!
Enetri 08.10.2009 09:55
Насправді, скільки б не було написано цих текстів, і в якій най-най-зручнішій формі вони б не були представлені, це (в переважній більшості випадків) ніяк не завадить новачкам на Енетрі здійснювати священну самостійну процедуру Ставання на Граблі :) Тому головною wiki завжди була і залишатиметься сама спільнота - себто її "колективний досвід", та здатність і бажання ним поділитися.

А що стосується сторінки /info/ — вона, звичайно, буде розвиватися. З поступовим плином часу. В першу чергу, за рахунок компіляції важливої поточної інформації з нашого розділу анонсів. У формі wiki, faq чи чогось подібного.
meako 08.10.2009 12:41
Ну, структурування інформації — ніколи не зашкодить.
jin 08.10.2009 15:09
а чому ж це google тут нам Енетрі рекламує?))
Enetri 09.10.2009 06:05
Мабуть, порахували, що найбільш релевантний сайт :)
От і вирішили "допомогти" трохи Енетрі з саморекламою…
jin 09.10.2009 09:04
Власне, за таке їм треба "по башці" дати. Бо ж від кліка на рекламу отримуєш менше, ніж платиш за клік по своїй рекламі. Виходить, що вони на пустому місці центи деруть.
Влад 12.10.2009 12:11
Було би непогано передбачити можливість перетягнення оффтопових гілок у потрібну тему, а замість них залишати лінк на місце куди їх перетягнули!
Влад 12.10.2009 13:24
Під час написання цієї статті у мене виникли проблеми з тим як розмістити в статті тумбнейли. Прийшлось викручуватись і використовувати те, що було під рукою. Я рахую що вийшло відносно нормально, але надто багато зайвих рухів.

Тому пропоную додати ще один параметр до тегу img в інструменті HTML-розмітка який би вказував на те що це фото є тубнейлом і існує його збільшена версія яку потрібно показати за допомогою плагіну Highslide або lightbox
Enetri 13.10.2009 10:50
Перенесено звідси:
Ну те, що чим більше запросив тим більше треба думати про запрошених - це зрозуміло. Але я щось нічого про штрафні санкції тут не бачив.
1. В сумних випадках ніяких штрафних санкцій не буде. Але й можливості запрошувати — теж.
2. А от офтопіки можуть бути розцінені спільнотою як порушення правил хорошого тону.
3. Штрафні санкціі — навпаки, передбачені і передбачувані .)
Влад 13.10.2009 11:03
Я не рахую це оффтопіком - це обговорення пункту мети про збільшення кількості учасників.
meako 13.10.2009 22:13
Дорога адміністраціє, я одного разу майже пройшов „Соло на клавіатурі“ і можу писати більш-менш довгі та змістовні коментарі з частотою більше 1шт/хв. Я б радив знизити цей поріг до 20-30 секунд. (або взагалі прибрати)
Влад 13.10.2009 22:34
Для того щоб щось прокоментувати потрібно бути зареєстрованим. Тому можна поставити на 10 секунд просто аби переконатись що це не скрипт))
+1slik 20.10.2009 15:09
Замітив я одну особливість: технічні теми, типу "стола заявок" і "книги відгуків" губляться в потоці інших.. Не хотіли б ви їх винести куда небудь, де б був швидкий доступ до них ? а то приходиться листати сторінки, поки знайдеш потрібне..
Enetri 21.10.2009 06:09
У Центральному Довідковому Центрі Енетрі цей список присутній вже досить давно:
http://beta.enetri.com/info/#special
slik 21.10.2009 11:55
Точно.. Не замічав..
+1Влад 23.10.2009 10:14
Прочитавши оце я чітко зрозумів чого вам не вистачає в плані тегів. Пропоную зробити додатковий функціонал для новачків і може для лінивих.

Суть: коли автор написав статтю чи новину і дійшов до заповнення тегів він починає перебирати всі що є в статті для того щоб придумати теги. А можна було б додати з права від поля теги кнопку яка б робила підказки, перед тим пропарсивши зміст матеріалу на слова які вже є в хмаринці тегів. І якщо в матеріалі наприклад зустрічається php (чи інша мова програмування) то ще й робила підказку що можна видрати таку от секцію.

Я думаю це не дуже складно реалізувати.
+1Enetri 23.10.2009 10:32
Хороша ідея! Офіційно занесено в почесний список хороших ідей, котрі вартує реалізувати у Світлому Майбутньому :)
fred 24.10.2009 20:37
в розділі центр управління -- запрошення -- Зареєстровані корисувачі (помилка користувачі)
Enetri 25.10.2009 07:10
Від помилок машинописного типу, нажаль, ми теж не застраховані - але вони дуже легко та безповоротно виправляються :) Про подібні баги краще одразу повідомляйте нам на support. Дякуємо!
meako 27.10.2009 09:36
Спробуйте вилогінитись, і знайти кнопку „увійти“.
Enetri 27.10.2009 16:25
?
meako 27.10.2009 20:54
Перепрошую, тепер все ок:)

Деякий час блок з кнопками «вхід» та «рецепція» не відображався. Увійти на сайт було доволі проблематично/
Enetri 28.10.2009 07:42
Найбільш ймовірно, що це була якась локальна причина… Але завжди краще перестрахуватися, ніж недострахуватися :)

Тому просимо, по можливості, одразу перевіряти будь-які виявлені проблеми:
  • в альтернативних браузерах
  • чи з повністю очищеним кешем
і одразу повідомляти нас, у цій гілці чи на support. Дякуємо!
Enetri 28.10.2009 07:44
N.B. Будь ласка, повідомляйте також номер версії вашого переглядача та ОС
meako 28.10.2009 13:38
Перевіряв на двох комп’ютерах, та декількох браузерах. Всюди одне і те ж.
Fedora Linux FF3.5, Opera 10
WinXP FF3.5, Chrome
Enetri 28.10.2009 15:25
Будь ласка, застрільте екран в будь-якій бродилці (бажано з включеним яваскриптом) і кур’єською поштою нам на support.

Бо логи відвідувань та поля HTTP referrer говорять все ж на користь якоїсь нестандартної ситуації. Наші типові тестові прогони великою п’ятіркою (Chrome, Firefox, Safari, Opera, IE) теж.
meako 29.10.2009 06:53
Так от, кажу, явище було тимчасове, зараз цього нема.
Як трапиться, одразу заскріншотаю.
Влад 27.10.2009 18:24
"Вибачте, але на даний час ваш ліміт "нових" публікацій вичерпано. Спробуйте дещо пізніше."
А можна якось в реально часі (наприклад у профілі) дізнаватись коли ж настане таке щастя? А то маю троха публікацій "різного кольору". І обраховувати де, що як і коли немає жодного бажання - ліньки!

Дуже нагадує помилки у програмістів-початківців вигляду "Error!".
Невже так важко до формули яка обраховує можливість створення нових публікацій додати ще й виведення "довідкової інформації" у if-ах ?
+1Денис Мінєєв 27.10.2009 19:14
щоб не повторюватися, прочитайте гілку коментарів тут.
Влад 27.10.2009 19:30
Дякую, коментар був прихований тому не одразу його побачив.
Enetri 28.10.2009 07:30
Цей "невизначений момент" залежить виключно від дій самої спільноти. Тобто лише від того, коли саме ваші попередні публікації (за останні 10 днів) буде схвалено Редакційною Колегією :) Як ви розумієте, прогнозування докладного перебігу цих подій — справа достатньо нетривіальна…

Але зорієнтуватися, бодай приблизно, ви легко можете на вашій сторінці зі списком публікацій. За візуальним кольором ваших нещодавно опублікованих праць, заміток та інших монографій. Детальніше ось тут: Автоматичні фломастери: зеленого, червоного та жовтого кольору
Влад 28.10.2009 08:26
Та про це я знаю:
А то маю троха публікацій "різного кольору". І обраховувати де, що як і коли немає жодного бажання - ліньки!
Але ж я як більша половина людства страшенно лінивий ;)

додати коментар: