Музиканти переходять на Linux

Відомий творець цифрової музики Кім Каскон (Kim Cascone) мігрував з PowerBook від Apple на ноутбук від Dell з Ubuntu. Музикант поділився причинами, що підштовхнули його до цього кроку. Так він зазначив, що постійна модернізація комп'ютера від Apple (PowerBook) приводила до значних фінансових витрат. Одного разу, Кім Каскон взяв з собою на гастролі нетбук Dell Mini 9, з встановленими необхідними аудіо додатками. Виявилося, що Mini 9 здатний нормально відтворювати звук - 24-біт/96 кГц. Врешті Кім купив Dell Studio 15 за 600 доларів з попередньо встановленою операційною системою Ubuntu. Його витрати на придбання комп'ютера від Apple склали б 3000 доларів.

коментарі:

Нажаль, такі випадки - рідкість...
Нажаль, такі випадки - рідкість...
#1245 07.08.2009 18:12
Я завжди думав що яблочники найбільш пристосовані для роботи з звуком-відео-зображенням. Тай от цей музикант зі мною погоджується))
+2#1245 08.08.2009 12:34
Яблучка пристосовані лише відтворювати медіа, але для них написано дуже мало великих студій та програм.
+1meako 09.08.2009 12:43
Не читав, але обговорюю, правда?

Назвіть «великі студії та програми» яких немає під яблука. І бажано такі, в яких немає кращих аналогів під ті самі яблука.
#1245 09.08.2009 19:10
meako 10.08.2009 14:41
цитую себе:
>Назвіть «великі студії та програми» яких немає під яблука.

>А про аналоги - це зовсім не логічно. Ви працюєте там , де вам зручно.
А якщо аналог виявиться зручнішим?

Єдине з чим я погоджуся, то це що під Віндоус написано дуже багато софту. Всякого різного.
Іншими словами, якість переросла в кількість.
+1#1245 11.08.2009 21:03
Вибачте, ви музикант? Ви знаєте, що таке віртуальна студія ? Якщо ні - то "якщо аналог виявиться зручнішим" - сюди не підходить.
meako 12.08.2009 10:29
>Ви знаєте, що таке віртуальна студія ?
Фрутті лупс, ага:)
Я не музикант, але маю достатньо знайомих які займаються музикою, в т.ч. і електронною в т.ч. і такому софті.

І от я вас вже третій комент питаю, а ви все ухиляєтесь від відповіді, який такий незамінимий софт втримає потенційного музику від користування маком?

До того ж абсолютно те ж саме можна сказати і про віндоус:
Під віндоусом немає великих і якісних пакетів та студій для роботи з аудіо.
Ті ж любительска Garage Band і професійна Logic Studio.
#1245 12.08.2009 21:33
+1meako 13.08.2009 09:13
Ну от бачите, ви не чули про найпоширенішу аудіо-студію під мак.
Те що ви не знаєте про існування софту, не означає що його нема. Під маки навалом аудіо-софту на будь який смак.

Якщо ж користувач почне з маку, він точно так само не захоче переходити на віндоус (через необхідність перевчатися, нелюбов до системи, віруси і т.п.. Маководи вони часто такі).

Інша справа, що конкретно в наших реаліях — це мало-можливо через захмарні ціни на яблучні комп’ютери. Простіше собі купити якийсь Асьор з пірацькою віндою.

А якщо повернутися до оригінального топіку, то ми бачимо, як відомий виконавець цифрової музики Кім Каскон, власник лейблу, взяв та й перейшов з павер-бука (йому років п’ять мінімум) на лінукс(!).
А ви тут мені коментом нижче розповідаєте про роки вивчання і аналоги.
#1245 13.08.2009 13:25
meako 13.08.2009 15:55
*оффтоп, хтмл-теги — це привілегія юзерів з високим рейтингом?

Цитую вас отут:
>я на маках не працюю.

>Не розумію до чого ж ви ведете ?...
>Як було зазначено ніхто не казав, що софту немає, його менше.

А там, нагорі ви кажете що:
>Яблучка пристосовані лише відтворювати медіа, але для них написано дуже мало великих студій та програм.

Я веду до того що яблука не гірше пристосовані для створення медія і для них ціла купа великих студій і програм.

>Назвіть програми які він змінив з яблук і на лінухові ? Не знаєте?
В оригінальній статті (http://createdigitalmusic.com/2009/08/04/linux-music-workflow-switching-from-mac-os-x-to-ubuntu-with-kim-cascone/) все написано. Принаймні описаний набір лінухового софту і те як він з ним працює.

>Ви трохи перекрутили, про роки мова не йшла.
Цитую вас (http://beta.enetri.com/2009/08/07/4.html#comment22)

>Вибачте, але ви не зрозуміли : вивчити <b>добре</b> якусь студію можна лише за декілька років, це як мова програмування - все пізнається в роботі.
Хіба ж не ви говорили про роки?
А якщо мова про роки не йде, то може вже і не так складно перевчитися?
#1245 14.08.2009 00:01
+1meako 14.08.2009 02:05
там внизу під полем повідомлення вказані теги

Дякую, омг, ніколи не бачив такого ідіотського способу юзерської розмітки.

По темі нашого з вами, мені здається ми дійшли консенсусу.

Мак підходить для створення медіа, і софт для цього там є і нічим не гірший за віндосівський. Щоправда його там менше в кількостному плані.
Щоб пересісти з однієї програми на іншу потрібно докласти деяких зусиль.

Все правильно?
#1245 14.08.2009 12:37
#1245 12.08.2009 21:37
MFX 19.09.2009 19:53
/me cтрашно подумати від якого слова походить ваше "яблочники"
+1meako 09.08.2009 12:38
Ви коли небудь чули про цього музиканта?
Ця новина хоч і хороша, та все ж зовсім безтолкова.

З таким же успіхо можна писати новину:
„Письменник Леонід Каганов, багато років тому перейшов з OS/2 на лінукс, оскільки вертів віндовс на дітородному органі.“

Для серйозного музиканта $2600 — не така вже й велика сума, щоб заплатити за інструмент роботи з музикою.

Ще й заголовок варто змінити на менш жовтий «музикант перейшов на лінукс».
:)
Скандалы интриги расследования! Один музикант перейшов на Лінукс!
Назвіть хоч одну причину, навіщо йому переплачувати за той самий функціонал? Для іміджу? Чи "серйозність" музиканта залежить від того, скільки грошей він кидає на вітер?
Щодо маловідомості - http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Cascone
meako 10.08.2009 14:38
Наявність статті на вікіпедії про людину не означає її всесвітньої популярності.

Так, я гадаю в колах заядлих ембіентщиків його можуть і знати. Не більше. Можливо лінукс приніс йому більше відомості ніж музика.

Я гадаю що лінукс як платформа для мультимедія надає скупий і погано-юзабельний функціонал. Якщо людині цього достатньо — то це її справа.

Основна теза, котру я хочу донести не в тому що яблука смачніші за пінгвінів, а в тому що _немає нічогісінько особливого в переході однієї людини на лінукс._

Плюс чуваку вже 53, старечий маразм не за горами:)
Малось на увазі це - his own record company, Silent Records. Тобто людина має якесь поняття про роботу зі звуком. Функціонал досить високий, щодо юзабельності, то це справа звички тай узагалі - чисто суб"єктивне поняття.

Яблочка на даний момент дійсно мають репутацію "найсмачніших" в цій сфері. Причому репутацію заслужену. Але перехід власника Silent Records ( нехай лише на свому ноутбуці тай то,в якості плеєра), вселяє дещицю оптимізму))).
А то, що йому 53 роки свідчить лише про те, який простий і безболісний перехід на Лінукс))
Малось на увазі це - his own record company, Silent Records. Тобто людина має якесь поняття про роботу зі звуком. Функціонал досить високий, щодо юзабельності, то це справа звички тай узагалі - чисто суб"єктивне поняття.

Яблочка на даний момент дійсно мають репутацію "найсмачніших" в цій сфері. Причому репутацію заслужену. Але перехід власника Silent Records ( нехай лише на свому ноутбуці тай то,в якості плеєра), вселяє дещицю оптимізму))).
А то, що йому 53 роки свідчить лише про те, який простий і безболісний перехід на Лінукс))
#1245 09.08.2009 19:16
meako 10.08.2009 14:45
Так, дві з половиною тисячі це гроші.

Але ж не на вітер їх викидають, а вкладають в творчість, яка можливо навіть примножить і поверне ці гроші.

Україна — бідна, музиканти — бідні, політики — грабують, тому і багаті.
Я говорив про країни де мистецтвом можна заробляти гроші.
Стаття сильно схожа на піар. Але в піарі насправді немає нічого поганого)))
#1245 11.08.2009 21:09

додати коментар: